مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان صاحب ایده پرداخت می شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۲:۰۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۹۲۸۱۹
۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان صاحب ایده پرداخت می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: 20 میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان صاحب ایده برای حمایت از اشتغال و تولید پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشنواره کار آفرینان برتر استان قزوین روز سه شنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، عیسی قبادی معاون اقتصادی، رضا گروسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارآفرینان در سالن استانداری قزوین برگزار شد.

رضا گروسی در این جلسه با تقدیر از خدمات ارزشمند کارآفرینان در اقتصاد کشور اظهارداشت: هر چند ویروس کرونا موجب شده برگزاری همایش و جشنواره ها به حداقل برسد اما وظیفه خود دانستیم جشنواره امسال را با تعداد محدودی از کارآفرینان به صورت مجازی برگزار کنیم.

کار 5

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره کارآفرینان گفت: ترویج و توسعه فرهنگ کارآفربنی، شناسایی کارآفرینان برتر، معرفی الگوهای شاخص به جامعه، و نهادینه کردن فرهنگ کار در اهداف جشنواره دیده شده است.

گروسی تصریح کرد: در جهان کنونی و شرایط ویژه اقتصادی که دنیا با آن روبروست راهی جز کارآفرینی برای خروج از مشکلات اقتصادی نداریم و ما نیز باید از این گروه حمایت کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: امروز راهی بحز تمسک به حوزه های جدید و نوآورانه نداریم و امروز هیچ نسخه ای بهتر از کارآفرینی نیست. 

وی اظهارداشت: کارآفرینی امروز قادر است ارزش آفرینی کند و به اشتغال و تولید محصول منجر شود و همه باید به دنبال رونق اقتصادی و کاهش بیکاری در کشور با رجهش تولید باشیم.

گروسی اضافه کرد: البته در این راه فقط اداره کار متولی نیست و سایر دستگاهها نیز باید همراهی کنند تا کارها شتاب گیرد.

کار4

کافه کارآفرینی راه اندازی می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بدنبال راه اندازی کافه کارآفرینی در استان هستیم و با فعال کردن باشگاه کارآفرینی در آموزش و پرورش تلاش می کنیم فرهنگ کارآفرینی نهادینه شود.

20 میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی توزیع می شود

وی در ادامه بیان کرد: در نیمه دوم امسال مبلغ 20 میلیارد تومان تسهیلات، برای حمابت از کارآفرینانی که طرح خلاقانه و مبتکرانه در فضای کسب و کار رداشته باشند اختصاص خواهیم داد که مدیران اجرایی اگر طرح مرتبط دارند می توانند به ما معرفی کنند تا از آن استفاده کنند.

گروسی یادآورشد: ما به دنبال کسانی هستیم که در کارآفرینی، ایده و ابتکار داشته باشند تا به محصول و ثروت برسیم.

کار3

وی اظهارداشت: تقویت اقتصاد مقاومتی می تواند ما را در برابر تلاطم و تکان های خارجی مصون کرده و به کارآفرینی و اشتغال کشور هم کمک کند.

در ادامه از محسن گلپور، محبوبه منفرد و غلامحسین جعفرزاده سه کارآفرین برتر استان قزوین تجلیل شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز