رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز:

تیم بسکتبال شهرستان البرز به لیگ دسته یک بزرگسالان کشور راه یافت

۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۶:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۳۹۸۷
تیم بسکتبال شهرستان البرز به لیگ دسته یک بزرگسالان کشور راه یافت
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز گفت: با پیگیری هیئت بسکتبال و تلاش مربیان سرانجام تیم بسکتبال شهرستان وارد لیگ دسته یک کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ بهزاد درویشی در این باره اظهارداشت: با پیگیری هیئت بسکتبال به ویژه تلاش های باباپور رئیس و مربی پر تلاش و موفق هیئت بسکتبال شهرستان البرز و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان بالاخره شاهد حضور تیم هیئت بسکتبال شهرستان در لیگ دسته یک بزرگسالان کشور خواهیم بود. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز گفت: ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی رئیس هیئت بسکتبال شهرستان، حضور این تیم در لیگ دسته یک، از اتفاقات مهم تاریخ ورزش شهرستان محسوب می شود. 

وی افزود: بازیکنان تیم بسکتبال هیئت بسکتبال شهرستان البرز صد در صد بومی و از بازیکنان شهرستان و بعضا استان هستند که از 6 سال قبل با برنامه ریزی هیئت بسکتبال روی نوجوانان و جوانان در حال حاضر شاهد ثمره آن در لیگ یک کشور خواهیم بود.

درویشی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر حضور تیم های بانوان ملی پوش محمدیه در رده نوجوانان در لیگ کشور، تیم جوانان در لیگ 3 فوتسال کشور و همچنین تیم ستارگان محمدیه در لیگ 2 فوتسال دسته یک نوجوانان کشور قطعی شده و این موفقیت بسیار خوبی برای ورزش شهرستان به ویژه فوتبال است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز یادآورشد: با حمایت مسئولان استان و شهرستان باید اذعان کرد، تیم های کاراته، تکواندو، ووشو و حتی قایقرانی نیز شرایط حضور در لیگ را دارند که در این خصوص با حمایت نمایندگان مردم قزوین در مجلس مقرر شد جلسه ای با صاحبان صنایع  و دکتر سیاهکلی و مسئولان مربوط برگزار شده و شرایط حمایت از تیم های حاضر در لیگ توسط صنایع فعال در شهرستان فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز