جانشین فرمانده انتظامی قزوین:

محموله لوازم بهداشتی قاچاق در قزوین توقیف شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۰۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۹۵۲۰۶
محموله لوازم بهداشتی قاچاق در قزوین توقیف شد
جانشین فرمانده انتظامی قزوین گفت: با تیزهوشی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان بیش از 11 هزار قلم انواع لوازم بهداشتی و شوینده قاچاق دریک عملیات پلیسی و در بازرسی از یک دستگاه خودرو چری کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهار کرد: در  راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری اتوبان «زنجان-قزوین» به یک دستگاه خودرو سواری جک مشکوک شده و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مورد نظر،تعداد 11 هزار و 208 قلم لوازم شوینده و بهداشتی  شامل 10 هزار و 200عدد قرص ماشین لباسشویی،810 بطری شامپو، 144 بطری مایع ظرفشویی،36 بطری خوشبو کننده هوا و 18 بطری مایع لباسشویی خارجی و فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشنان ارزش محموله مذکور را یک میلیارد 600 میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضائی خودرو به همراه محموله توقیف شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس درراستای برخورد با قاچاقچیان کالا، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا نیاز به بسیج همگانی وعزم ملی دارد ونیروی انتظامی در انجام این ماموریت خطیر نیازمند همکاری ومشارکت همه سازمان ها و نهادها و اقشار مختلف مردم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز