استاندار قزوین:

همکاری مردم فهیم استان قزوین در رعایت پروتکل ها ستودنی است

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۹۷۶۷۶
همکاری مردم فهیم استان قزوین در رعایت پروتکل ها ستودنی است
استاندار قزوین گفت: 95 درصد مردم فهیم استان با رعایت پروتکل های بهداشتی نقش مهمی در کاهش وضعیت بحرانی ناشی از کرونا داشته اند که قدردان آنها هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور از همکاری ارزشمند و چشمگیر مردم فهیم استان، بازاریان،اصناف و صاحبان مشاغل مختلف در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها، متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا قدردانی کرد.

وی بیان کرد: گزارش ها حاکی است که بیش از ۹۵ درصد مردم شریف استان قزوین با این طرح همراهی کرده اند و این درک بالا می تواند دستاوردهای خوبی برای مردم داشته باشد.

استاندار قزوین یادآورشد: روزهای گذشته فرصت شد تا بازدیدهایی از سطح شهر، بازار و اصناف داشته باشیم که همراهی بسیار ارزشمندی مشاهده شد که جا دارد از همکاری و همراهی مردم تشکر کرد. 

جمالی پور بیان کرد: بدون تردید مطلع هستیم که شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت شده و این روزها معیشت مردم به مخاطره افتاده ولی وقتی سلامت مردم محور و در اولویت قرار دارد، همه باید دست به دست هم دهیم  و همه چیز کنار گذاشته شود تا از جان خود و دیگران صیانت کنیم.

بازدید 2

وی اظهارداشت: امروز جان مردم مورد تهدید جدی ویروس کرونا قرار دارد و این ویروس که به صورت نامریی هجوم آورده و آسیب می زند یک تهدید جدی شده که فقط با همکاری مردم قادریم با آن مقابله کنیم و آسیب ها را کاهش دهیم.

استاندار قزوین یادآورشد: باید رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مستمر و جدی مورد توجه قرار گیرد تا سلامت مردم تهدید نشود.

جمالی پور افزود: در موج سوم بیماری کرونا خوشبختانه همکاری مردم بسیار هوشمندانه و  چشمگیر بوده و گزارش ها نشان می دهد مردم بویژه کسبه و بازاریان به مصوبات ستاد و توصیه ها توجه جدی کرده اند.

وی گفت: باور داریم با این همتی که درکسبه و بازاریان و شهروندان استان وجود دارد می توانیم بزودی شرایط استان را از وضعیت قرمز خارج کرده و پیشگیری هانتیجه دهد و به یک امر بزرگ مقابله با ویروس تبدیل شود و آلودگی به ویروس کاهش پیدا کند و هفته آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

با کاهش بیماری محدودیت ها برداشته می شود

استاندار قزوین بیان کرد: همه اقدامات انجام شده زمانی ارزشمند است وبه نتیجه می رسد که همکاری شما مردم اتفاق بیفتد و پروتکل های وزارت بهداشت و مصوبات ستاد کرونا به دقت رعایت شود.

بازار2

جمالی پور گفت: وقتی گفته می شود شب نشینی تعطیل و برگزاری جشنهای عروسی و مجالس ترحیم ممنوع شود و تجمع و دورهمی خانوادگی شکل نگیرد مطمئن باشید این نکات موجب خواهد شد تا از افزایش بیماری جلوگیری کرده و شرایط را کنترل کنیم.

وی اظهارداشت: بسیار امیدواریم همکاری مردم در هفته آینده بیشتر شود و ما بتوانیم محدودیتها را برداریم و فقط با همکاری شهروندان می توان شرایط را مدیریت کرد.

استاندار قزوین بیان کرد: از مردم متعهد، متدین و با فرهنگ استان انتظار داریم حرکتی که امروز شروع شده با جدیت ادامه پیدا کند و بتوانیم بزودی فعالیت بازار و کسب و کار را دوباره آغاز کنیم و محدودیت ها کمتر شود و با رعایت پروتکل ها و همکاری همه مردم با مصوبات وزارت بهداشت شرایط را تغییر دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز