به مناسبت روز جهانی معلولان:

۵۳ مددجوی معلول بهزیستی استان قزوین صاحب خانه شدند

۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۹۲۵۹
۵۳ مددجوی معلول بهزیستی استان قزوین صاحب خانه شدند
به مناسبت روز جهانی معلولان 53 واحد مسکونی به مددجویان معلول بهزیستی استان قزوین واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسمی با حضور علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان، محمد نصیری فرماندار البرز و حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهر محمدیه، 53 واحد مسکونی به خانواده های دارای یک و ۲ معلول در ناهیه شهری مهرگان واگذار شد.

برای احداث این واحدهای مسکونی به خانواده های ۲ معلول ۲۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان نیز تسهیلات با سود چهاردرصد در قالب مسکن مهر پرداخت شده است. 

این واحدها به طور متوسط ۸۰ مترمربع زیربنا دارند که ۴۰ واحد برای خانواده های تک معلول و ۱۳ واحد برای خانواده ۲ معلول ساخته شده و در ناحیه شهری مهرگان به مددجویان واجد شرایط واگذار شده است.

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در مراسم واگذاری این واحدها اظهارداشت: یکی از دغدغه ها و نیازهای اساسی معلولان تامین مسکن است که برای پاسخگویی به این مطالبه با مشارکت خیرین و بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان اقدام کرده ایم.

وی تصریح کرد: امسال ساخت و واگذاری ۶۲۰ واحد مسکونی به معلولان و مددجویان را متعهد شده ایم و تاکنون 253 واحد آن را تکمیل و واگذار کرده ایم. 

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآورشد: با اقدامات انجام شده امیدواریم تا پایان سال بتوانیم 367 واحد دیگر را نیز تحول مددجویان دهیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز