معاون عمرانی استانداری قزوین:

تملک مابقی واحدهای باقیمانده در طرح توسعه امام زاده حسین(ع) تسریع می شود

۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۶:۳۲
کد خبر: ۱۱۰۱۲۲۷
تملک مابقی واحدهای باقیمانده در طرح توسعه امام زاده حسین(ع) تسریع می شود
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با تملک واحدهای باقیمانده در اجرای طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین این طرح ملی را سریعتر عملیاتی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کارگروه طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین چهارشنبه شب با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی، محمد قاسمی دادستان، سیاوش طاهرخانی شهردار، مجیدی مدیرکل اوقاف، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی درصحن امامزاده حسین برگزار شد.

 علی فرخزاد در این جلسه اظهارداشت: طرح توسعه امامزاده حسین(ع) از طرح های بسیار مهم و ملی است که سالهاست کلید خورده و به دلیل هزینه سنگینی که دارد و نیز تملک واحدهای مسکونی آن کمی با تاخیر مواجه شده است.

وی بیان کرد: تاکنون 62 پلاک تملک شده و برای واحدهای باقی مانده باید اعتبار لازم تامین شود تا بسرعت بتوانیم تملک را تکمیل کنیم.

اوقاف

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: موضوع تملک پلاکها باید با سرعت بیشتری انجام شود زیرا به حد کافی برای ساکنان این محدوده مشکلاتی ایجاد شده و مدیران مربوطه باید با هماهنگی بیشتر این چالش ها را کمتر کنند.

فرخزاد گفت: درخواست ادارات ورزش، بهزیستی، نیروی انتظامی برای دریافت فضاهای جدید باید تعدیل شود و ضرورتها در بررسی مورد توجه قرار گیرد و در خصوص واگذاری زمین هم نیازمند کارشناسی مشترک هستیم تا کارها سرعت بیشتری پیدا کند.

وی اضافه کرد: در هفته آینده در نشستی با حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف کشور موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا فرآیندها کوتاه شود.

توسعه 7

در ادامه حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهارداشت: بعد از سه هفته محدودیت کرونایی در این جلسه برای سرعت بخشیدن به کارها اقدام کرده ایم و دستگاهها نیازهای خود را مطرح کرده اند تا ضمن بررسی بتوانیم فضاهای مورد نیاز را تامین کنیم.  

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: تملک مابقی واحدهای محدوده طرح بعد از مدتی آغاز شده و مالکان مجاور که به دلیل نارضایتی همراهی خوبی نداشتند قول مساعدت داده اند و امیدواریم سه واحد دیگر را تملک کنیم.

مجیدی اضافه کرد: باید سرعت کار بالا رفته و فرآیندها کوتاه شود که در این راستا فاز یک طرح تکمیل شده و فاز دوم که معماری صحن است بزودی آغاز می شود که با مشاور طرح صحبت شده تا اجرا تسریع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز