فرماندار بویین زهرا:

یک شعبه بانک در بویین زهرا پلمب شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۶:۴۷:۰۱
کد خبر: ۱۱۰۳۷۳۱
یک شعبه بانک در بویین زهرا پلمب شد
فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: یکی از شعب بانک ملی در شهرستان بویین زهرا به دلیل رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و ازدحام جمعیت پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی آقاعلی فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا در این باره اظهار داشت: از آنجا که تجمع در ادارات و شعب بانک یکی از علل اصلی انتشار ویروس کرونا محسوب می شود لذا از روسای بانکها خواسته ایم با نظارت و مراقبت جدی از ازدحام جمعیت در شعب جلوگیری کنند.

وی افزود: در نظارت و بازرسی از شعب بانک ملی در شهرستان بویین زهرا مشاهده شد یکی از شعب نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی کوتاهی کرده و ازدحام جمعیت در داخل شعبه بسیار زیاد بود که برای جلوگیری از شیوع بیماری و حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان بانک، این شعبه پلمب شد . فعالیت آن تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

آقاعلی خاطر نشان‌کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به شعب بانک‌های دیگر و یا دستگاه‌های ATM مستقر در بانک ملی نسبت به انجام امور بانکی خود اقدام کنند.

پلمب 2

فرماندار شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: هم اکنون شهرستان بویین زهرا از وضعیت قرمز خارج شده و در شرایط نارنجی قرار گرفته و اگر شهروندان در این وضعیت انتشار ویروس را جدی نگیرند و بخواهند بدون رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، فعالیت خود را ادامه دهند به سرعت وضعیت تغییر کرده و دوباره وارد بحران شده  مجددا شاهد بازگشت محدودیت‌ها خواهیم شد.

آقاعلی از مردم این شهرستان خواست با جدی گرفتن مصوبات ستاد کرونا و رعایت کامل نکات بهداشتی به سلامت خود و دیگران کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز