رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فنآوری استان قزوین:

جشنواره های علمی شعار «ما می توانیم» را محقق می کند

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۶۶۵۸
جشنواره های علمی شعار «ما می توانیم» را محقق می کند
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فنآوری استان قزوین گفت: جشنواره جهادگران علم و فنآوری با هدف شناسایی استعدادهای پژوهشی و تحقق شعار «ما می توانیم» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشنواره جهادگران علم و فنآوری روز یکشنبه با تجلیل از مخترعان، مبتکران و ایده پردازان برتر استان به پایان رسید.

مهدی برزگر در این مراسم که در پارک علم و فنآوری استان قزوین برگزار شد اظهارداشت: با همکاری پارک علم و فنآوری استان و دانشگاه بین المللی امام خمینی این جشنواره از بیستم آذر ماه کلید خورد که در کنار جشنواره شاهد برگزاری نمایشگاه مجازی از ایده ها بودیم که غرفه هایی با همکاری پارک، سازمان بسیج علمی، مراکز رشد، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی برپا شد که این غرفه ها تا 15 دی ماه برای بازدید مجازی علاقمندان در دسترس است.

ایده 44

وی بیان کرد: این نمایشگاه برای اشنایی با دستاوردهای مخترعین، شرکت های دانش بنیان در دسترس است که در دو بخش مخترعین، مبتکرین و پژوهشگران و فرصت 99 برگزار شد و در نهایت بیش از 100 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و مورد بررسی قرار گرفت.

برزگر یادآورشد: در مرحله اول 25 اثر برگزیده شد که برتر تشخیص داده شد و در پایان 10 اثر برتر را امروز معرفی می کنیم.

رئیس سازمان بسیج علمی، فنآوری و پژوهشی استان قزوین گفت: این جشنواره با هدف معرفی توانمندی های پارک در ترویج گفتمان « ما می توانیم» و شناسایی استعدادها، استفاده از ایده های برتر و کاربردی در مسیر جهش تولید برگزار شد و امیدواریم دستاوردهای آن بتواند به بخش های کشاورزی، صنعت، کمک کند.

ایده 8

در این مراسم آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و حامد فخری زاده فرزند شهید دانشمند هسته ای کشورمان به صورت ویدئو کنفرانس نکاتی را یادآور شدند.

در ادامه از صاحبان 10 ایده برتر شرکت کننده در جشنواره تجلیل شد.

 

 

نظر شما