با صدور پیامی:

استاندار قزوین موفقیت شطرنج باز قزوینی را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۸:۵۲
کد خبر: ۱۱۰۶۷۰۶
استاندار قزوین موفقیت شطرنج باز قزوینی را تبریک گفت
استاندار قزوین در پی کسب مدال طلای دختر شطرنج باز قزوینی در رقابت های شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ استاندار قزوین در پی کسب مدال ارزشمند طلا توسط ملیکا محمدی بازیکن ارزنده و شایسته شطرنج استان و کشورمان در رقابت های شطرنج قهرمانی زیر 10 سال آسیا؛پیام تبریکی را صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

در سایه الطاف پروردگار متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج)؛افتخار ارزشمند دیگری نصیب مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی بویژه استان قزوین گردید تا برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ورزش استان همیشه قهرمان قزوین ثبت شود.

ملیکا محمدی بازیکن خردسال و با آتیه تیم ملی شطرنج نوجوانان ڪشورمان، با توڪل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار(س) موفق شد با اقتدار و شایستگی به مدال ارزشمند طلا رقابت های شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا در رده سنی زیر 10 سال دست یابد تا ضمن کسب این افتخار بزرگ؛جواز حضور در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان را کسب نماید و زمینه افتخار آفرینی و غرور ملی را بیش از پیش برای ایران اسلامی در جهان فراهم نماید.

بنده این موفقیت بسیار ارزشمند و غرور آفرین را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه استان سرافراز قزوین، مدیران ورزش استان، جامعه ورزش و جوانان، هیئت شطرنج استان و خانواده این فرزند شایسته و افتخارآفرین تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز