فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۳۱۰ کیلو مواد افیونی

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۰۷۵۷۰
ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۳۱۰ کیلو مواد افیونی
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قاچاقچیان در انتقال 310 کیلو تریاک ناکام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار کرد: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در استان قزوین مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی موفق شدند اعضای یکی از باندهای قاچاق مواد مخدر که با استفاده از یک دستگاه خودروی کامیونت قصد حمل مواد مخدر از استان کرمان به استان قزوین را داشتند، شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: ماموران با تشکیل تیمی منسجم به مسیر تردد قاچاقچیان در محور "ساوه-قزوین" اعزام و خودروی حامل مواد مخدر و یک دستگاه خودروی پژو پارس که به عنوان اسکورت توسط قاچاقچیان به کار گرفته شده بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و مراقبت در نهایت  خودرو  کامیونت سوداگران به همراه خودرو اسکورت توقیف و در بازرسی از آنان 310 کیلومواد مخدر از نوع تریاک در بسته های مختلف کشف و ضبط شد.

سردار ابراهیمی خاطر نشان کرد: در این عملیات موفق پلیسی 4 قاچاقچی دستگیر و به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودروهای توقیفی برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز