فرمانده انتظامی استان قزوین:

کش رو زن حرفه ای در قزوین به دام افتاد

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۸۸۰۵
کش رو زن حرفه ای در قزوین به دام افتاد
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قزوین، کف زن حرفه ای که اقدام به 50 فقره کش روزنی و کف زنی در شهرهای قزوین و کرج کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره کف زنی و کش رو زنی در صرافی های سطح شهر قزوین، موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی و شبانه روزی ماموران مشخص شد، فردی با یک جلد پاسپورت جعلی و مسلط به زبان ترکی استانبولی در پوشش توریست به بهانه خرید دلار به صرافی ها مراجعه و در حین شمارش وجه، تعدادی از پولها و دلارها را کش رفته و بدون اینکه صاحب صرافی متوجه شود از  محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: ماموران ضمن شناسایی مخفیگاه این متهم در یکی از استان های همجوار با رصد اطلاعاتی مجدد کارآگاهان مشخص شد، متهم برای اقدامات مجرمانه خود قصد ورود به شهر قزوین را دارد که بلافاصله اکیپی مجرب از ماموران در محور ورودی شهر مستقر و در  یک اقدام  منسجم پلیسی سریع وی را دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی استان منتقل و در بازجویی به عمل آمده به  25 فقره کش رو زنی و کف زنی در سطح شهر قزوین و 25 فقره  سرقت به همین شیوه و شگرد در شهر "کرج" اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شده است، تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز