با گرامیداشت یاد مرحوم ایزدفر:

برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تئاتر استان قزوین تجلیل شدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۴۲:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۰۶۵۶
برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تئاتر استان قزوین تجلیل شدند
در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزیدگان و دست اندرکاران بیست و دومین جشنواره تئاتر استان قزوین تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره تئاتر با گرامیداشت یاد استاد ایزدفر گفت: مرحوم استاد ناصر ایزدفر از نظر اداری یک نیروی دلسوز و پای کار و بدون حاشیه بود و جایگاه هنری والایی داشت و از همه مهمتر از نظر انسانی و اخلاقی شخصیت ارزشمندی بود.

وی تصریح کرد: استاد ناصر ایزدفر تنها متعلق به تئاتر نبود بلکه همه هنرمندان در رشته های مختلف هنری به این شخصیت علاقمند بودند که این جایگاه، بیانگر بزرگی و محبوبیت این هنرمند بود.

اسماعیلی بیان کرد: نبود استاد ناصر ایزدفر برای هنرمندان استان بسیار سنگین و سخت است و تا مدتها شاید چنین شخصیت هایی زاده نشوند و جایش پر نخواهد شد زیرا این شخصیت با عشق، انگیزه، امید و زندگی نگاه جدی و ویژه‌ای داشت و ما نیز با وجود این شرایط و روزهای سخت باید این مسیر را ادامه دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآورشد: از همه دست اندر کاران جشنواره تئاتر که در این روزهای سخت به برگزاری جشنواره کمک کردند از جمله گروه های شرکت کننده، هیئت انتخاب، هیئت داوران، هیئت مدیره انجمن نمایش و همکاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تشکر می کنیم و امیدوارم آینده خوب و درخشانی برای همه هنرمندان ترسیم شود.

اسماعیلی افزود: آموزش از نگاه ما اهمیت ویژه دارد و نباید از آن غفلت کرد هر چند امسال به دلیل وجود بیماری کرونا نتوانستیم در این حوزه کارهای زیادی انجام دهیم اما در آینده برگزاری دوره های آموزشی در دستور کار قرار می گیرد.

وی در ادامه گفت: باید در تمام حوزه ها نگاه جامعی داشته باشیم و به شهرستان‌ها اهمیت دهیم زیرا استعدادهای فراوانی در مناطق مختلف استان وجود دارد که اگر به آن اهمیت داده و زمینه شکوفایی همه هنرمندان را مهیا کنیم می توان به دستاوردهای بهتری رسید.

اسماعیلی عنوان کرد: زیرساخت‌هایی که در حال ایجاد آن هستیم همچون تئاتر شهر و پلاتوهای نمایش کمک خواهند کرد که هنر تئاتر بتواند در مسیر درآمدزایی جلو برود.

کیوان حبیبی مسئول انجمن نمایش استان هم در این مراسم گفت: متفاوت‌ترین اختتامیه بیست و دومین جشنواره تئاتر استان قزوین با یاد و خاطره نازنین مرد خطه فرهنگ و هنر این استان، استاد ناصر ایزدفر برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز