جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

بیماران کرونایی بستری در استان قزوین ۶۰ درصد کاهش یافت

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۸:۰۶:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۰۷۴۲
بیماران کرونایی بستری در استان قزوین ۶۰ درصد کاهش یافت
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: با محدودیت های اعمال شده و همکاری خوب مردم شاهد کاهش 60 درصدی بیماران کرونایی بستری در استان قزوین هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در خصوص کنترل بیماری کرونا در استان قزوین اظهارداشت:  وضعیت کرونا در استان که همواره در نوسان قرار دارد و با رعایت پروتکل ها تغییر می کند در هفته های گذشته و بویژه ایام منتهی به شب یلدا با مصوبه ستاد کرونا در استان محدودیت ها و ممنوعیت هایی اعمال شد تا بتوانیم از صعودی شدن بیماری جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: مصوبات ستاد کرونا بدون همکاری مردم به نتیجه نمی رسد و هر جا مردم این ویروس را جدی گرفته و به توصیه ها اهمیت داده اند توانسته ایم اوضاع را مدیریت کنیم.

حبیبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی در اثرکرونا در استان ثبت شده که باید اذعان کرد روندکاهشی بیماران کرونایی با همکاری مردم، شتاب گرفته است.

کاهش 60 درصدی بیماران بستری در استان

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: با همکاری شهروندان و توجه به مصوبات ستاد کرونا و توصیه های کارشناسان بهداشتی حدود ۶۰ درصد از بیماران بستری در استان کم شده است.

بیماران کرونا

وی افزود: اگر همکاری مردم همچنان ادامه داشته باشد، بزودی شاهد مهار کامل بیماری کرونا در استان خواهیم بود.

حبیبی اظهارداشت: استفاده مستمر از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از دور همی های خانوادگی،

بهترین روش برای مهار ویروس کرونلا و کنترل شرایط در استان است که از مردم انتظار داریم در این زمینه جدی باشند.

وی بیان کرد: اگر لحظه ای غفلت کنیم و  رعایت پروتکل ها را جدی نگیریم بدون شک  غافلگیر می شویم و در این صورت باید هزینه سنگینی را پرداخت کنیم و جبران این وضعیت کار سخت و دشواری است.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اضافه کرد: با مراعات اصول بهداشتی وبرنامه ریزی صورت گرفته در خصوص خرید واکسن خارجی و همزمان تولید واکسن در داخل، بسیار امیدواریم تا ویروس کرونا ریشه کن شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز