مدیرمرکز رشد جامع پارک علم و فنآوری قزوین:

مهمترین رسالت مراکز رشد شبکه سازی و حمایت از ایده های کاربردی است

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۲:۳۸:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۴۴۰۴
مهمترین رسالت مراکز رشد شبکه سازی و حمایت از ایده های کاربردی است
مدیرمرکز رشد جامع پارک علم و فنآوری قزوین گفت: مهمترین رسالت مراکز رشد ایجاد شبکه سازی در میان استارت آپ ها، شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران و کمک به کاربردی شدن ایده های برتر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ معصومه نیکو نژاد در مراسم تجلیل از ایده های برتر پارک علم و فنآوری قزوین که روز یکشنبه در سالن جلسات پارک علم وفنآوری قزوین برگزار شد، اظهارداشت: مراکز رشد با هدف ایجاد بستری برای هم افزایی راه اندازی شده اند که با حمایت و پشتیبانی از جوانان و شرکت های دانش بنیان و ایده های خلاقانه زمینه شکوفایی استعدادها را فراهم کرده است.

نیکونژاد بیان کرد: با حمایت از شرکت های دانش بنیان زمینه های پشتیبانی در عرصه های مختلف از جمله معافیت مالیاتی برای فعالیتهای داخل پارک، دسترسی به اکو سیستم نوآوری، برگزاری رویدادهای تخصصی و نمایشگاهی، ارائه مشاوره دانش بنیان، مالکیت فکری، تجاری سازی، اجاره سالن و فضای مورد نیاز برای شرکت ها در مراکز رشد فراهم شده است.

پارک علم و فنآوری

مدیرمرکز رشد جامع پارک علم و فنآوری قزوین اظهارداشت: همچنین پرداخت تسهیلات، برگزاری دوره های آموزشی، صدور معرفی نامه و مجوز واحدهای فنآوری و پروژه یابی و کمک به تجاری سازی نیز از اقدامات انجام شده در حمایت از ایده ها و شرکت های دانش بنیان انجام می شود.

وی گفت: مهمترین مزیت پارک های علم و فنآوری و مراکز رشد ایجاد شبکه سازی در میان استارت آپ ها، نوآوران، شرکت های کوچک، مراکز رشد، شتاب دهنده ها، سرمایه گذاران، ارائه دهندگان خدمات و برگزار کنندگان رویدادها در این شبکه مهیا می شود.

222222

در ادامه از صاحبان 10 ایده برتر و دو فنآور نمنونه استان در سال 99 تجلیل شد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز