فرماندار شهرستان آوج:

لازمه پیشگیری از سرقت همکاری مشترک دستگاه ها و مردم است

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۴۸۰۲
لازمه پیشگیری از سرقت همکاری مشترک دستگاه ها و مردم است
فرماندار شهرستان آوج گفت: لازمه پیشگیری و مقابله با سرقت؛همکاری مشترک دستگاه ها و مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان که با حضور بخشداران و نمایندگان دستگاه های انتظامی،نظامی، اجرایی و مدیریت شهری برگزار شد، اظهار کرد: در هرجامعه ای که بر روی اهداف و ارزش های اجتماعی تاکید شود اما به موازات آن ابزارها و شیوه های مشروع و قانونی برای دسترسی و دستیابی به آن ارزش ها در جامعه فراهم نباشد،زمینه و بستر گرایش به آسیب های اجتماعی بویژه سرقت در آن جامعه فراهم می شود. 

وی افزود:حمایت از تولید،اشتغال و جذب سرمایه گذاری به کاهش میزان سرقت در جامعه منجر می شود و دستگاه های اجرایی مرتبط به این موضوعات قطعا در پیشگیری و کاهش آمار جرائم و آسیب‌های اجتماعی نقش اثرگذار و تعیین کننده ای دارند.

فرماندار شهرستان آوج گفت:شهرستان آوج به دلیل بافت اجتماعی سنتی،روستایی،مذهبی و بومی پایین ترین میزان سرقت را در استان دارد اما به دلیل همین فضای سنتی و آشنا،کمترین وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان، بازتاب وسیع و نگران کننده ای در فضای مجازی و عمومی به دنبال خواهد داشت. 

علیرضایی افزود: در پیشگیری و مقابله با سرقت در سطح شهرستان،همه دستگاه ها،شهرداریها و دهیاریها باید حداکثر همراهی و همکاری را با مجموعه انتظامی و قضایی داشته باشند.

فرماندار در ابتدای این جلسه از فرماندهی و مجموعه نیروی انتظامی شهرستان در اجرای طرح گشت زنی و دستگیری سارقین طی یک ماه گذشته و همچنین فرماندهی،  دست اندرکاران و عوامل اجرایی طرح گشت رضویون در پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی بویژه در حوزه قاچاق و سرقت شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز