به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها:

کاروان اتومبیلرانی از قزوین عازم مزار شهید سلیمانی شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۸:۲۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۶۷۸۵
کاروان اتومبیلرانی از قزوین عازم مزار شهید سلیمانی شد
57 نفر از قهرمانان اتومبیلرانی در قالب 24 خودرو با عنوان کاروان «ما ملت امام حسینیم» عازم مزار شهید سلیمانی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در راستای گرامیداشت یاد سردار سلیمانی صبح پنجشنبه با حضور استاندار قزوین  57 نفر از قهرمانان اتومبیلرانی در قالب 24 خودرو با عنوان کاروان «ما ملت امام حسینیم» عازم مزار شهید سلیمانی شدند.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: سردار سلیمانی مردی از جنس مردم بود و در این راه همه وجود خود را گذاشت. داعش را به نابودی کشاند و سوریه را که همه لحظه شماری برای سقوطش می کردند، سرپا کرد.

image_2021_1_7-10_36_2_85_1Fg

وی افزود: چه در دوران دفاع مقدس که همراه همرزمانش برای دفاع از ناموس بود و چه در دوران حاضر در مبارزه با تهدید کنندگان امنیت ملی نشان داد که برای ملت و وطن حاضر است هر کاری انجام دهد

استاندار قزوین بیان کرد: او از جنس زمین نبود و همیشه آرزوی شهادت داشت و هرجا حضور پیدا می کرد طالب دعای شهادت از سوی مردم بود.

وی با بیان اینکه اقدامات سردار سلیمانی بسیار به یاد ماندنی است و تاریخ هرگز اقدامات این مرد بزرگ را فراموش نخواهد کرد، گفت: سلیمانی اگر می خواست به جایگاه های رفیع دنیوی برسد قطعا می توانست اما علاقه ای جزخدمت به مردم نداشت و در این راه به عنوان یک سرباز نظام جانفشانی کرد.

image_2021_1_7-10_36_2_160_qTj

محمدرضا لشگری مسئول بسیج ورزشکاران استان قزوین نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در طول این مسیر با توقف در شهر اصفهان برنامه هایی از سوی سپاه این شهر تدارک دیده شده و تیم اتومبیلرانی سافاری قزوین عصر روز جمعه 19 دیماه به شهر کرمان خواهد رسید و در مزار شهید برنامه های یادبود تدارک دیده شده است.

لشگری گفت: در این برنامه ورزشی که با رعایت پروتکل های بهداشتی و تمامیاستانداردها تدارک دیده شده، تعداد 24 خودرو  با عنوان کاروان «ما ملت امام حسینیم» عازم مزار شهید سلیمانی شد.

وی اضافه کرد: در این حرکت نمادین ورزشی 57 نفر از علاقمندان شامل رانندگان شاخص و قهرمان رقابت های آفرود و سافاری، نقشه خوان، دست اندرکاران اجرایی و ناظران فنی مشارکت  دارند.

لشگری یادآورشد: در طول این مسیر 2200 کیلومتری ضوابط مسابقات سافاری و سرعت مجاز رعایت خواهد شد و در پایان به همه شرکت کنندگان تندیس شهید سلیمانی و هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین بیان کرد: همه ما امنیت و عزت کشور را مدیون خون شهدا بویژه بزرگوارانی چون شهید سلیمانی می دانیم لذا وظیفه داریم یاد شهدا را زنده نگهداشته و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کرده و ترویج کنیم.

وی اضافه کرد: تیم سافاری استان قزوین بیش از 5 سال است که توانسته قهرمان کشور شود و اخیرا نیز دو ورزشکار استان به مسابقات کشوری«اندرو» اعزام شدند و توانستند مقام اول تیمی را کسب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز