استاندار قزوین:

شهرک پوشاک با محور اشتغال بانوان در قزوین راه اندازی می شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۷۰۵۰
شهرک پوشاک با محور اشتغال بانوان در قزوین راه اندازی می شود
استاندار قزوین گفت: در راستای ایجاد اشتغال برای بانوان و کمک به اقتصاد خانواده ها، شهرک پوشاک در قزوین راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین روز پنجشنبه با حضور معصومه ابتکار معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری، هدایت الله جمالی پور استاندار، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این جلسه اظهارداشت: خانواده مظهر عزت، شرافت و استحکام بنیان معنوی کشور است و برای تقویت بنیان آن همه باید دغدغه داشته باشیم.

وی افزود: بنیادهای تحقیقاتی صهیونیستی از سالهای گذشته اهمیت بنیان خانواده در ایران را درک کرده اند و تلاش می کنند با ترفندهای مختلف به آن آسیب بزنند.

جلسه 2

استاندار قزوین تصریح کرد: در حوزه بانوان و حل چالش ها و مشکلات آنها باید اقدامات اساسی انجام  داد و با بهره گیری از ایده نخبگان برای اجرای کارهای بزرگ آماده بود.

وی اظهارداشت: در این عرصه جای سیاسی کاری نیست و باید بستر را مهیا کنیم تا با بهره گیری از همه ایده های کاربردی به حل چالش ها کمک کنیم.

استاندار قزوین یادآورشد: این که تک فرزندی در جامعه رایج شده یک موضوع نگران کننده است و باید برای آن تدبیر کنیم و در این راستا لازم است با بهره گیری از رسانه های استان اعم از صدا و سیما، خبرگزاری ها و مطبوعات نسبت به فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به خانواده اقدام کنیم.

راه اندازی شهرک پوشاک با محوریت اشتغال بانوان

جمالی پور اضافه کرد: بانوان ما از توانمندی و قابلیت های بسیار بالایی برخوردارند بویژه در عرصه صنایع دستی و پوشاک می توانند کارهای بزرگی انجام دهند که در این راستا آماده حمایت هستیم.

استاندار

وی اظهارداشت: شهرک پوشاک در استان قزوین می تواند با محور اشتغال بانوان راه اندازی شود که این کار به اشتغال و معیشت و اقتصادی گروه بزرگی از بانوان کمک خواهد کرد.

استاندار قزوین آمادگی خود را برای راه اندازی این شهرک و کمک به کاهش بیکاری استان اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز