رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

مدیران با خدمت صادقانه و پایبندی به تعهدات خود موجب اعتماد مردم به نظام شوند

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۱۶۱۱
مدیران با خدمت صادقانه و پایبندی به تعهدات خود موجب اعتماد مردم به نظام شوند
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: مدیران باید با خدمت صادقانه و عمل به تعهدات و وعده های خود موجب اعتماد بیشتر مردم به نظام شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی با حضور در جلسه بررسی مشکلات دهیاری های و بخشداری ها و پیگیری مصوبات سفرهای مسئولان استانی به شهرستانها که روز شنبه در فرمانداری قزوین تشکیل شد بر اجرای سریعتر مصوبات استانی تاکید کرد.

لطف الله سیاهکلی در این جلسه اظهارداشت: تشکیل جلسات شورای اداری در شهرستانها و بازدید نمایندگان، استاندار و مدیران استانی از مناطق مختلف دستاوردهای خوبی دارد و مسئولان از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می شوند.

وی بیان کرد: برای اعتماد سازی باید همه پیگیر مصوباتی باشیم که در سفرها به مردم تعهد می کنیم و قرار نیست وعده مسئولان در گذر زمان به فراموشی سپرده شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین یادآورشد: خوشبختانه استاندار همراهی خوبی با نمایندگان دارند و تاکنون گره زیادی از مشکلات مردم باز شده و این روند اگر به نتیجه برسد می تواند رضایت مردم را جلب کند.

سیاهکلی تصریح کرد: باید مراقب باشیم هیچ تعهدی که قادر به انجام آن نیستیم را به مردم ندهیم و در این راه باید  شفاف و صادقانه رفتار کنیم تا مردم به نظام بدبین نشوند.

666666666

وی گفت: خوشبختانه با پیگیری مسئولان و نمایندگان امسال اعتبارات بیشتری برای روکش آسفالت جاده های روستایی به استان اختصاص یافته و قادریم تا سه برابر سالهای گذشته نسبت به نوسازی جاده ها اقدام کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از درخواست های اکثر مناطق موضوع روکش آسفالت راههای روستایی، نوسازی جاده های دسترسی به معادن و تامین روشنایی برق معابر روستایی و نیز جابجایی برخی تیرهای برق است که خوشبختانه با موافقت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مقرر شد در این زمینه همکاری مناسبی صورت گیرد تا این درخواست مردمی اجابت شود. 

وی گفت: با موافقت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مقرر شد در صورت تامین مصالح، جانمایی تیرهای برق و تامین جرثقیل در هر روستا نسبت به جابجایی تیرهای برق اقدام لازم صورت گیرد

سیاهکلی از مدیرکل راهداری استان هم به پاس تلاش شبانه روزی تقدیر و اظهارامیدواری کرد امسال 100 کیلومتر از جاده های روستایی استان قزوین روکش آسفالت شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اظهارداشت: باید قدردان مردم کم توقع و صبور خود باشیم و با همه وجود برای خدمت رسانی به آنها تلاش کنیم تا مردم در کوتاهترین زمان ممکن در شهرها و روستاها بتوانند شیرینی خدمات دولت و نظام را احساس کنند.

وی بیان کرد: نظام و همه دولتها با همه مشکلات و کمبودهایی که دارند تاکنون خدمات ارزشمندی به مردم بویژه در روستاها داده اند اما محرومیت هم زیاد است و ما نیز وظیفه داریم عزم خود را برای خدمت رسانی همه جانبه جزم کنیم تا اعتماد مردم به نظام بیشتر شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز