رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

جشنهای انقلاب و مناسبتها با محور سلامت مردم با شیوه های جدید برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۲:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۲۸۶۷
جشنهای انقلاب و مناسبتها با محور سلامت مردم با 
شیوه های جدید برگزار می شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مناسبت های دینی و سیاسی در کشور تعطیلی ندارد و امسال سالگرد انقلاب با روش های نوین و توجه به حفظ سلامت مردم در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام غلامحسین شهسواری در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که روز سه شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور روزهای خاطره انگیز هدایت امام است و امسال هم امیدواریم با همدلی مدیران بتوانیم برنامه های پیشنهادی را عملیاتی کنیم.

وی افزود: برای ایام الله سالگرد انقلاب از شهریور ماه کلید کارهای دهه فجر زده شد و برنامه هایی که در شان این ایام باشد پیش بینی شد اما بسیاری از برنامه ها تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و ما نتوانستیم برنامه های میدانی در مناسبت های دینی و سیاسی تدارک ببینیم زیرا سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

شهسواری تصریح کرد: دو موضوع سلامت مردم و تعطیل ناپذیری مناسبتها در محور کار قرار گرفته و برنامه های مجازی و میدانی با رعایت پروتکل ها و به صورت تبیینی و تحلیلی اجرا می شود که در این راستا ۲۳ کارگروه تشکیل شده و با نامگذاری عناوین تلاش می شود کارها بخوبی پیش برود.

شورا 3

وی بیان کرد: برای پاسداشت سالگرد انقلاب اسلامی با برنامه های سلامت محور اقدام کرده ایم و از ۱۲ تا ۲۲ بهمن هیچ برنامه ای تعطیل نخواهد شد اما با توجه به شرایط کرونایی این مراسم با روش های نو و بهره گیری از فضای مجازی اجرا می شود.

شهسواری افزود: رعایت پروتکلهای بهداشتی در مراسم یک الزام است و هیئتی ها نشان دادند در بسیاری از امور الگو هستند و ما هم در برنامه های دهه فجر تلاش می کنیم الگوسازی کنیم.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: ۱۲ بهمن مراسم ورود نمادین امام به صورت محدود در گلزار شهدا برگزار می شود و گلبانگ انقلاب در مدارس به صورت نمادین پیش بینی شده است. 

وی اظهار داشت: کرونا نباید موجب فراموش شدن هیچ برنامه ای شود اما با شیوه جدید و ابتکار عمل و به طور هنرمندانه می توان این یادمانها را برگزار کرد.

شهسواری اضافه کرد: انقلاب اسلامی بر شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی استوار بوده و انقلابیون بر این شعارها پایبند هستند و باور داریم که جمهوریت نظام با تکیه بر مردم سالاری دینی با قدرت در مسیر آرمانها گام بر می دارد و استقلال ما نیز باید محور همه امور باشد.

وی گفت: متاسفانه بعد از ۴۱  سال از انقلاب هنوز خود باوری و خود اتکایی در جامعه نهادینه نشده در حالی که نظام در خیلی از عرصه ها حرف زیادی برای گفتن داشته که حوزه های دفاعی، نظامی، هسته ای، نانو و پزشکی از آن جمله است.

شهسواری بیان کرد: امروز تولید واکسن کرونا یک افتخار دیگر است که نشان می دهد اگر خود را باور کنیم به دستاوردهای بالاتری می رسیم.

ردیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآورشد: اگر ورود واکسن آمریکایی منع می شود برای حفظ سلامت مردم است اما یک عده این موضوع را بهانه تاختن به توانمندی ها کرده اند که باید به توان داخلی اهمیت دهیم.و این شبهه را برطرف کنیم.

وی اظهارداشت:امسال درسه بخش برنامه ها تعریف شده و رویکرد تحلیلی وتبیینی داریم و مقرر شده جشن پیروزی  انقلاب را با بیان دستاوردهای انقلاب برگزار کنیم و همه فعالیتها با توجه به سلامت مردم و رعایت پروتکلها باشد. 

شهسواری افزود: برخی کارها تبلیغی است و با بهره گیری از شیوه های نوین تبلیغی و روش های هنرمندانه رسالت خود را انجام می دهیم.

شورا2

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار است و باید کاری کنیم یاد شهدایی چون سلیمانی در کارها برجسته باشد.

شهسواری اظهار داشت: دشمن درصدد است تا امید و اعتماد مردم را کم کرده و اقدامات انجام شده را کم رنگ جلوه دهد لذا ما باید هوشیار باشیم و در برگزاری برنامه ها جدی تر عمل کنیم. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: از کمیته امداد انتظار داریم در ایام دهه فجر بسته های معیشتی میان نیازمندان توزیع شود و دستگاههای خدمات رسان در این ایام ضمن انعکاس خدمات خود لبخند رضایت را بر چهره مردم بنشانند و آنها را در جشنها سهیم کنند. 

وی بیان کرد: رژه موتوری و خودرویی، گلباران مزار شهدا، افتتاح طرحها و راهپیمایی نمادین ۲۲ بهمن به صورت خودرویی از برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر است. 

شهسواری گفت: برنامه های این ایام باید رسانه ای شود و در صدا و سیما، خبرگزاری ها و کانال های فضای مجازی دستاوردهای انقلاب منعکس شود و مردم در جریان کارهای ارزشمند نظام قرار گیرند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز