عباس علایی مقدم در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همزمان با دهه فجر از چند طرح ورزشی در استان قزوین بهره برداری می شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۱۲۸۵۴۵
همزمان با دهه فجر از چند طرح ورزشی در استان قزوین بهره برداری می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چندین پروژه ورزشی از جمله چمن مصنوعی، خانه کشتی و ساختمان اداری در ایام دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب، برگزاری جشن های انقلاب و نیز افتتاح طرح های عمرانی و ورزشی است تا مردم در جریان اقدامات خدمتگزاران نظام قرار گیرند.

وی تصریح کرد: در کنار افتتاح طرح های عمرانی و ورزشی با تشکیل کارگروه ورزش و جوانان ویژه دهه فجر در استان، هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای اجرای فعالیت های ویژه این ایام نیز صورت گرفته است.

اجرای 525 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه دهه فجر

علایی مقدم یادآورشد: به دلیل نگرانی از گسترش ویروس کرونا، برخی برنامه های حضوری با رعایت دقیق پروتکل ها و دریافت مجوز از ستاد کرونا اجرا می شود و بخش عمده آنها به صورت وبینار و برنامه هایی نیز در فضای مجازی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: در این ایام بیش از 525 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی تدارک دیده شده و اجرا می شود تا جامعه ورزش هم در جشن های پیروزی انقلاب سهیم شوند.

وی گفت: مسابقات چند جانبه ورزشی، برنامه های ورزشی و فرهنگی حضوری، وبینار، در فضای مجازی و در حوزه  جوانان با مشارکت سازمان های مردم نهاد هم فعالیت هایی پیش بینی شده که اجرایی شده است.

علایی مقدم اظهارداشت: به دلیل تقارن ایام دهه مبارک فجر با ولادت خجسته حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن یک سری برنامه های ویژه بانوان ورزشکار هم پیش بینی شده است که اجرا می شود.

چمن مصنوعی

وی افزود: سالن ورزشی و سازه چمن مصنوعی در روستاهای خرم آباد و خرمدشت آماده است و تلاش می کنیم خانه کشتی شهر شال هم آماده بهره برداری شود و ساختمان سرایداری در شهرستان البرز و چمن مصنوعی در روستای نیارک هم از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر است.

پیگیر بازگشایی استخرها هستیم

علایی مقدم با اشاره به مشکلات ناشی از تعطیلی باشگاههای ورزشی و استخرها و آسیب اقتصادی به فعالان آن تصریح کرد: محدودیت های ناشی از کرونا به جامعه ورزشی هم آسیب زده و در جلسات ستاد کرونا با توجه به بهبود شرایط و زرد و آبی شدن شهرها، همواره درخواست های خود را برای بازگشایی اماکن ورزشی و بویژه استخرها مطرح می کنیم تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی یادآورشد: با توجه به آبی شدن 5 شهرستان استان قزوین و روند رو به بهبودی بیماری، اخیرا درخواست مکتوب خود را برای بازگشایی استخرها به ستاد کرونای استان ارائه کرده ایم و امیدواریم با آن موافقت شود.

استخر ۲

علایی مقدم بیان کرد: در صورت بازگشایی استخرها در شهرهای زرد با حداکثر 30 نفر و در شهرهای آبی تا 50 نفر در هر نوبت می توانیم استخرها را بازگشایی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: در شرایطی که کرونا مشکلات روحی و کم تحرکی برای شهروندان ایجاد کرده بدون تردید فعالیت های ورزشی و بازگشایی استخرها البته با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی می تواند در ایجاد نشاط و شادابی مردم بسیار موثر باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز