استاندار قزوین:

برای آب و نان انقلاب نکردیم/ دنبال پیاده شدن ارزشها و اخلاق بودیم

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۱:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۹۸۰۶
برای آب و نان انقلاب نکردیم/ دنبال پیاده شدن ارزشها و اخلاق بودیم
استاندار قزوین گفت: انقلاب ما برای آب و نان نبود بلکه همه مردم به دنبال پیاده شدن ارزشهای دینی و اخلاق در جامعه بودند و این دغدغه باید امروز پر رنگ تر پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شورای اداری استان قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر، عصر یکشنبه با حضور  حجت الاسلام سید محمد ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این جلسه با تبریک دهه مبارک فجر اظهارداشت: یاد و خاطر امام راحل، شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و مدافعان سلامت، مرحوم ابوترابی فرد و آیت الله باریک بین را گرامی می داریم و امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: دهه فجر فرصتی برای بازنگری در عملکرد و رفتارهای گذشته خودمان است تا ببینیم چقدر از آرمان ها فاصله گرفته ایم.

ملکی

استاندار قزوین یادآورشد: باید بپذیریم که انقلاب ما فقط برای آب و نان نبود زیرا حکومت قبل هم اصلاحات را آغاز کرده بود و جهش هایی در مسیر توسعه دیده می شد و مستشاران خارجی برای ما کار می کردند  اما اخلاق و دین در جامعه کم رنگ شده بود و بی بند و باری رواج داشت و مردم نگران این وضعیت بودند. 

جمالی پور اضافه کرد: مردم انقلاب کردند تا معنویت در کشور حاکم باشد و ما به استقلال و خود باوری برسیم و سرنوشت اقتصادی، علمی و فرهنگی کشور به دست خودمان باشد.

وی بیان کرد: انقلاب به خاطر حاکم شدن اخلاق و ارزشها در جامعه بود لذا مردم دور امام جمع شدند وامروز در دهه فجر باید ببینیم چه کرده ایم و دیدگاه مردم به ما چگونه است و اگر با آرمانها فاصله داریم باید مسیر را عوض کنیم.

استاندار قزوین اظهارداشت: به نظر می رسد صحیفه نور امام را فراموش کرده ایم و اسیر مادیات و منافع شخصی شده ایم، و با این وضعیت معلوم نیست که شهدا از ما راضی باشند یا کارهای ما موجب نگرانی امام و شهدا نشده باشد. 

وی گفت: در دفاع مقدس با وحدت و یکپارچگی به موفقیت رسیدیم و در برابر ابر قدرتها ایستادیم و امام و امت و اخلاق رمز پیروزی بود، مردم پای ارزشها ایستادند و در دهه فجر هم فرصتی داریم تا این موارد را بررسی کنیم و قضاوت درستی از شرایط داشته باشیم.

انقلاب ما برای آب و نان نبود/ برای اخلاق و ارزشها 

استاندار قزوین تصریح کرد: گاهی رفتارهایی از برخی از ما دیده می شود که نگران کننده است و برای رسیدن به یک پست و مسئولیت حاضر می شویم آبروی همدیگر را ببریم و در جامعه آنقدر بد اخلاقی زیاد شده که به ارکان انقلاب هم جسارت و تعرض می شود.

وی بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی همین وضعیت را می خواهند و به آن دامن می زنند تا صدای وحدت و یکپارچگی در جامعه دیده نشود و امروز هر چقدر بداخلاقی زیاد شود دشمن خوشحال تر خواهد شد.

استناندار قزوین اضافه کرد: جنگ نرم که رهبری در مورد آن هشدار و تذکر دادند برای کشور خطر آفرین شده و دشمن تلاش می کند تا دایره نظام را تنگ تر کند و با تفرقه و اختلاف افکنی بین مردم و مسئولان به اهداف شوم خود برسد لذا ما باید هوشیار باشیم و از اختلاف دوری کنیم.

شورای اداری 1

وی گفت: با ورود به دهه پنجم انقلاب باید مروری بر گذشته کرده و آسیب ها و نواقص را برطرف کنیم و در پیاده شدن ارزش های دینی و اخلاقی همت بیشتری کنیم.

استاندار قزوین یادآورشد: بی اعتمادی به نظام و مسئولان و ریزش مردم از انقلاب بزرگترین نگرانی و خیانت است لذا توصیه می شود اخلاق مداری را از خودمان شروع کنیم و رهرو اصلی در مسیر شهدا باشیم و بدانیم مهمترین رسالت ما در این شرایط خدمت به مردم است.

در این مراسم چند سرود انقلابی توسط جوانان اجرا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز