معاون عمرانی استانداری قزوین:

۱۳ طرح عمران روستایی در شهرستان آوج افتتاح می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۷:۲۰
کد خبر: ۱۱۳۱۰۲۲
۱۳ طرح عمران روستایی در شهرستان آوج افتتاح می‌شود
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: 13 طرح عمرانی روستایی در ایام دهه فجر در شهرستان آوج افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد در این باره اظهارداشت: در اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی تعداد 13 طرح عمرانی روستایی در چارچوب برنامه‌های دهه فجر در روستاهای شهرستان آوج به بهره برداری می رسد.

فرخزاد در خصوص افتتاح طرح‌های عمرانی و زیرساختی روستاهای استان بیان کرد: 4 پروژه روستایی در دهه فجر در شهرستان محروم آوج افتتاح می شود که 2 پروژه سنگفرش معابر روستاهای هرایین و شهیدآباد است.

وی تصریح کرد: همچنین طرح اشتغال روستای خسروآباد و واحد پرورش بوقلمون روستای هرایین آماده بهره برداری است.

فرخزاد از افتتاح و کلنگ‌زنی 6 طرح مختلف روستایی دیگر در روز چهارشنبه 15 بهمن ماه خبر داد و افزود:بهره‌برداری از طرح خدمت آبفای روستایی در بخش آبگرم، کلنگ‌زنی طرح بوم‌گردی روستای قرخ‌ بلاغ، افتتاح همزمان بندهای آبخیزداری شهرستان آوج در روستای قوزلو، خط انتقال، خرید برق و تجهیز چاه آب شرب روستای دشتک و  پروژه ساخت 20 واحد مسکن مددجویان در روستای حصار از جمله طرح‌های آماده افتتاح در این شهرستان است.

مشکل آب شرب شهیدآباد برطرف می‌شود

معاون استاندار قزوین اظهارداشت: با توجه به مراجعه مکرر اهالی روستای شهیدآباد برای تامین آب شرب بهداشتی به شرکت‌ های آب منطقه‌ای و آبفا در سالیان اخیر، با اقدامات انجام شده و با افتتاح پروژه انتقال آب شرب بهداشتی به روستای شهیدآباد بخش مرکزی شهرستان آوج، مشکل دیرین روستانشینان شهیدآبادی در حوزه تامین آب شرب هم برطرف خواهد شد.

فرخزاد با اشاره به افتتاح 4 پروژه سنگفرش معابر روستایی در روز 16 بهمن‌ماه هم گفت: طرح سنگفرش روستاهای هلدر، ساغران علیا، قره‌داش پرچیک و گل‌زمین در این ایام انجام شده و پروژه آسفالت معابر روستای ارتش‌آباد در بخشداری آبگرم هم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: مهمترین عامل جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و تحقق مهاجرت معکوس، تقویت اشتغال و تامین امکانات رفاهی روستاهاست که با تحقق آن می توان در این زمینه نیز موفق عمل کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز