رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

دهه پنجم انقلاب مرحله عمل به وعدهای زمین مانده است

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۳۱۹۶۶
دهه پنجم انقلاب مرحله عمل به وعدهای زمین مانده است
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: در آغاز دهه پنجم انقلاب باید به وعده های عمل نشده و کارهای زمین مانده رسیدگی کنیم تا آرمانهای انقلاب محقق شود

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به میمنت دهه مبارک فجر، روز پنجشنبه عملیات آماده سازی و صدور مجوز ساخت منطقه 7 شهر محمدیه پس از 12 سال وقفه با پیگیری شهردار و شورای شهر محمدیه آغاز شد.

در مراسمی با حضور لطف الله سیاهکلی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین، محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز، حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه، قندی بخشدار، یحیی رحیم لو شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از شهروندان ساخت و ساز در منطقه 7 شهر محمدیه آغاز شد.

لطف الله سیاهکلی در این مراسم اظهارداشت: کسانی که طاغوت را دیدند می دانند در آن دوران ستم شاهی یکی از مشکلات اصلی ما وابستگی همه جانبه به خارجی ها بود و هیچگاه بستر بروز خلاقیت و ابتکار برای جوانان مهیا نمی شد و همه زیر بار استبداد و استثمار بودیم.

محمدیه 3

وی اضافه کرد: خاندان شاه خود را همه کاره و صاحب کشور می دانست و بقیه مانند رعیت بودند و کسی جرات واکنش نداشت و با منتقدین بشدت برخورد می شد اما امروز همه مردم از بالاترین مقام کشور انتقاد می کنند و آزادانه دیدگاهشان مطرح می شود و این آزادی باید قدر دانسته شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: در رژیم گذشته ضدیت با اسلام بود و امروز شاهد حاکم شدن ارزشهای دینی در جامعه هستیم.

وعده های عملی نشده را محقق کنیم

سیاهکلی اظهارداشت: در کنار کارهای زیادی که انجام شده و وعده های محقق شده، متاسفانه برخی مطالبات مردم هم زمین مانده و وعده هایی نیز عملی نشده که در دهه پنجم انقلاب می بایست به آنها جامه عمل بپوشانیم.

وی گفت: در شرایطی که در کشور و استان قزوین به میزان کافی زمین داریم قابل پذیرش نیست که هنوز افراد بدون مسکن داشته باشیم و این دغدغه مردم ما را نگران کند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شاید مسکن مهر اشکالاتی داشت که وارد بود اما بسیاری از مردم با 8 میلیون تومان صاحب خانه شدند و این کار ارزشمند است.

وی گفت: اولین دغدغه مردم مسکن است لذا در مجلس مصوب کردیم تا دولت سالی یک میلیون واحد مسکونی  احداث کند تا بخشی از چالش ها برطرف شود.

محمدیه 4

سیاهکلی اظهارداشت: دومین شعار زمین مانده بی توجهی به مردم و متمرکز شدن کارهای اقتصادی در بخش دولتی است که باید این کارها به مردم و بخش خصوصی واگذار شود زیرا در حال حاضر بودجه شرکت های دولتی سه برابر بودجه عمومی کشور است و این روش معنا ندارد که همه کارها دولتی باشد.

وی افزود: وقتی انحصار خودرو همچنان دولتی است یک چهار چرخ را صدها میلیون تومان به مردم می فروشند و همین که خودرو از کارخانه خارج می شود ایراد دارد چون به حقوق مصرف کننده توجهی نمی شود و رقیب هم ندارد.

سیاهکلی اظهارداشت: چرا پتروشیمی و فولاد را به مردم نمی دهیم تا از رانت و فساد جلوگیری شود و امروز چرا باید قیمت فولاد که مواد اولیه آن در داخل تامین می شود دو برابر قیمت جهانی باشد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: اخیرا در تیم تحقیق و تفحص مجلس در موصوع فولاد انتخاب شده ام و امیدواریم بتوانیم واقعیت های این بخش را شناسایی و منتشر کنیم و حق مردم را بگیریم.

وی گفت: وقتی قیمت فولاد بدون حساب و کتاب بالا می رود باید منتظر افزایش بی رویه قیمت خودرو و لوازم خانگی باشیم و به مردم ظلم شود ولی امیدواریم جلوی آن را بگیریم.

سیاهکلی افزود: همه ما نوکر و خدمتگزار مردمیم و شعار رهبری و آرمانهای انقلاب را باید پیاده کنیم و فشار اقتصادی را از دوش مردم برداریم.

وی اضافه کرد: پیگیر انتقال آب از سد طالقان به استان برای حل مشکلات چندین ساله مردم آبیک و روستاها هستیم و با حضور وزیر ارتباطات در روزهای آینده امیدواریم مشکل اینترنت روستاها را هم حل کنیم.

محمدیه 2

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه قزوین از عقب ماندگی و محرومیت های زیادی در طارم، آوج، بویین زهرا، الموت و بسیاری از مناطق در رنج است اما مدیران گزارش های مثبت و مطلوب ارائه می دهند و نقاط ضعف دیده نمی شود لذا همچنان از بودجه مناطق محروم بی بهره ایم و جایگاه اعتباری ما هم بسیار ضعیف و پایین جدول است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز