رئیس سازمان صمت استان قزوین:

طرح نظارت ویژه نوروز ۱۴۰۰ با تشدید نطارتها عملیاتی می شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۲۱۴۹
طرح نظارت ویژه نوروز ۱۴۰۰ با تشدید نطارتها عملیاتی می شود
رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: طرح نظارت ویژه نوروز 1400 با حضور گسترده در بازار و امکان دسترسی مردم به عوامل نظارتی برای پیگیری شکایات در استان عملیاتی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین عصر پنجشنبه با حضور عباس تابش معاون وزیر صمت،جمالی پور استاندار، قبادی معاون اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران در استانداری قزوین برگزار شد. 

عزیزالله افضلی در این جلسه اظهارداشت: در تنظیم قیمت ها همه دستگاههای مرتبط باید به وظیفه خود بدرستی عمل کنند تا کارها تسریع شود و نتیجه بخش باشد.

عزیزالله افضلی در این جلسه اظهارداشت: طرح نظارت ویژه نوروز 1400 با حضور گسترده در بازار اجرایی می شود و امکان دسترسی مردم به عوامل نظارتی را برای پیگیری شکایات مهیا خواهیم کرد.

وی بیان کرد: بازرسی متمرکز از انبارهای و مراکز نگهداری از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، حضور روسای دستگاه ها در فرایند بازرسی، پوشش خبری مناسب، تشکیل شعب ویژه رسیدگی به تخلفات توسط اداره تعزیرات حکومتی در اولویت برنامه ها قرار دارد.

افضلی 2

رئیس سازمان صمت استان قزوین یادآورشد: در 10 ماهه امسال شاهد افزایش 8 درصدی بازرسی و نظارت در استان بودیم و در این مدت بیش از 126 هزار و 249 مورد بازرسی صورت گرفت.

وی گفت: با تشکیل بیش از 6 هزار و 926 فقره پرونده تخلف در استان تشکیل شد که شاهد افزایش 12 درصدی در تشکیل پرونده بودیم.

افضلی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده توانستیم امسال رتبه اول کشوری را در نظارت و بازرسی کسب کنیم که این موفقیت مرهون تلاش همه همکاران است.

وی اظهارداشت: در بخش مصالح ساختمانی 114 مورد پرونده تخلف و در فروشگاههای زنجیره ای 77 پرونده تشکیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز