استاندار قزوین:

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش موجب توسعه و رفاه کشور می شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۹:۴۰:۴۴
کد خبر: ۱۱۳۳۷۳۹
سرمایه گذاری در آموزش و پرورش موجب توسعه و رفاه کشور می شود
استاندار قزوین گفت: سرمایه گذاری مناسب در آموزش و پرورش ضمن تسریع درتحقق توسعه پایدار به رفاه آیندگان هم منجر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین عصر یکشنبه با حضور سید جواد حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، جمالی پور استاندار، معاونان استاندار و اصغری مدیرکل آموزش و پرورش در استانداری برگزار شد. 

هدایت الله جمالی پور در این جلسه اظهارداشت: مسیر توسعه پایدار کشور از آموزش و پرورش عبور می‌کند و توجه ویژه به این حوزه برای شکوفایی کشور ضروری است.

وی اضافه کرد: هر کشوری که به توسعه رسیده آن را مدیون آموزش و پرورش می داند و در این بخش به هر میزان هزینه شود در واقع سرمایه گذاری است که نتایج آن در آینده مشاهده خواهد شد.

آموزش 989

جمالی پور گفت: آموزش و پرورش در توسعه پایدار نقش آفرین است و ایران با داشتن یک نظام آموزشی پویا در خلق ثروت موفق عمل کرده و در این عرصه هر چقدر سرمایه گداری کنیم در رفاه کشور تاثیر دارد.

وی اظهارداشت: تنها جایی که پولی که دولت هزینه می کند و هدر رفت ندارد فقط آموزش و پرورش است زیرا به تولید ثروت منجر می شود و نجات بخش است.

جمالی پور گفت: پس از انقلاب اسلامی حرکت های خیرخواهانه ارزشمندی در مدرسه سازی شکل گرفت که جا دارد از تمام خیرینی که در حوزه آموزش و پرورش تلاش می‌کنند، قدردانی ‌کنیم.

استاندار قزوین یادآورشد: هزینه کردن در حوزه آموزش و پرورش یک سرمایه گذاری مطمئن برای کمک به رشد و توسعه کشور است و بدون تردید کاهش فقر و رفاه نسل‌های آینده را محقق می کند.

در این مراسم تفاهم نامه تامین گوشی های هوشمند برای دانش آموزان محروم توسط جمالی پور استاندار و جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش امضا شد.

آموزش 2

رونمایی از دو کتاب خیرین شاخص مدرسه ساز محمد انصاری و حاج فتحعلی و تجلیل از خیرین دانش آموز یار از دیگر برنامه های این جلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز