دبیر کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی:

تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین تسریع شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۴۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۳۷۸۰۸
تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین تسریع شود
دبیر کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت:بیمارستان 700 تختخوابی قزوین 9 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید تکمیل آن تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه محمد بیگی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که روز دوشنبه با حضور وزیر بهداشت در استانداری برگزار شد اظهارداشت: قزوین از نظر تجهیزات بیمارستانی و درمانی شرایط خوبی ندارد و نیازمند کمک و حمایت ویژه وزیر بهداشت است.

محمد بیگی تصریح کرد: با توجه به فرسودگی بیشتر بیمارستان‌های قزوین، وقوع یک حادثه مشابه حادثه بیمارستان  سینا در تهران دور از ذهن نیست و امیدواریم قبل از بروز مشکل از امروز برای آن اقدام کنیم و طرح های بیمارستانی با سرعت بیشتری تکمیل شود. 

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین با ۹ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده در حالی که این طرح از  مصوبات سفر رئیس‌جمهور است و برای حل مشکلات اعتباری آن ۱۵ جلسه در سطوح مختلف با وزارتخانه برگزار شد اما نتیجه نداده است.

وی افزود: یکی از نیازهای ضروری ما استقرار پایگاه‌های اورژانس در مناطق محروم و دور افتاده مانند طارم‌سفلی و الموت است که امیدواریم برای آن تصمیم گیری شود.

محمد بیگی تصریح کرد: برای الحاقیه بیمارستان شهید رجایی قرار بود 100 میلیارد تومان پرداخت شود که امروز فقط 20 میلیارد تومان اوراق داده شده که جوابگو نیست.

وی اضافه کرد: برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز و کمبود پزشک نیازمند کمک وزیر محترم هستیم و برای تولید داروی ایرانی کرونا باید حمایت لازم صورت گیرد تا مافیای واردات مانع بومی سازی دارو نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز