معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید قزوین:

۱۶۰ بسته اقلام ورزشی بین جانبازان قزوینی توزیع شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۸:۵۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۳۸۰۴۰
۱۶۰ بسته اقلام ورزشی بین جانبازان قزوینی توزیع شد
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۱۶۰ بسته اقلام ورزشی برای انجام حرکات متنوع ورزشی متناسب با محیط خانه بین جانبازان ۵۰ درصد قزوینی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه نسخه چی با بیان اینکه بسته‌های اقلام ورزشی بین جانبازان با مراجعه حضوری کارکنان بنیاد به در منازل آن‌ها توزیع شد، اظهار داشت: این اقلام با هدف حفظ نشاط و شادابی جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و ارتقای سطح سلامتی روحی و روانی این قشر انجام شد.

نسخه چی اضافه کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن، سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی نیمه فعال هستند و همین امر موجب کمرنگ شدن فعالیت‌های ورزشی بین قشر‌های مختلف مردم از جمله جامعه ایثارگران شده است.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به منظور تداوم فعالیت‌های ورزشی جامعه ایثارگران، اجرای طرح «ورزش در خانه»را با توزیع اقلام ورزشی از جمله کش ورزشی به مناسبت‌های مختلف طی سال در دستور کار خود قرار داده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: همچنین ۱۸۷ بسته اقلام ورزشی نیز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهریور و مهر ماه بین جانبازان ۵۵ درصد به بالا توزیع شد.

استان قزوین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار و ۲۰۲ جانباز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز