مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین خبر داد:

۱۷۰۰ هکتار از اراضی شهرکهای صنعتی قزوین دارای سند تفکیکی

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۱:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۸۶۵۹
۱۷۰۰ هکتار از اراضی شهرکهای صنعتی قزوین دارای سند تفکیکی
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: سند تفکیکی 1700 هکتار از زمین های شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین آماده و قابل واگذاری به واحدهای بهره بردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمید رضا خانپور در بازدید از طرح توسعه شرقی شهرک صنعتی کاسپین اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی است که تاکنون برای بیش از 770 هکتار ازاین اراضی سند تفکیکی صادر شده و این شرکت با تمام ظرفیت های خود بدنبال مستند سازی و رفع موانع دریافت سند های مالکیت تفکیکی و تک برگی است تا با اهداء آن به خود واحدهای تولیدی نسبت به تامین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی اقدام شود.

وی افزود: یک هزار و 979 فقره سند مالکیت تک برگی برای واحدهای تولیدی، خدماتی، کارگاهی،  تجاری و زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان صادر شده و واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری میشوند می توانند با مراجعه به دفتر شرکت نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به مزیت اسناد تفکیکی گفت: تثبیت و امنیت  سرمایه گذاران ، اعمال ارزش واقعی واحدهای صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری ، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحدهای صنعتی بهره بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات و ترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار حائز اهمیت است که با این اقدام مشکلات آنان حل خواهد شد.

خانپور تصریح کرد: در حال حاضر اسناد تفکیکی تک برگی شهرکهای صنعتی کاسپین1و2 ، لیا، حکیمیه، آراسنج، شال و نواحی صنعتی دانسفهان، آوج و طارم اخذ و آماده واگذاری است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در پایان افزود: تاکنون برای بیش از 100 واحد تولیدی بهره بردار سند تک برگی صادر شده و به آنها واگذار شد.

در حال حاضر تعداد یک هزار و 700  قرارداد با متقاضیان سرمایه گذار در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان منعقد شده که از این تعداد 945 واحد با سرمایه گذاری بیش از 34 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از 30 هزار نفر به بهره برداری رسیدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز