نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

رویکرد مردم و مسئولان به کمیته امداد نگاه اعتقادی است

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۹۴۷۶
رویکرد مردم و مسئولان به کمیته امداد نگاه اعتقادی است
نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه عموم مردم و مسئولان به نهاد کمیته امداد یک رویکرد اعتقادی توام با اعتماد و رضایت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجمع نمایندگان استان قزوین عصر پنجشنبه در نشست با مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور ضمن طرح چالش ها و مشکلات مددجویان و افراد محروم، از تلاش این نهاد در رفع محرومیت و کمک به نیازمندان تقدیر کردند.

در این نشست رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ما و مردم به کمیته امداد یک نگاه اعتقادی است و به همین دلیل در طول سالهای اخیر علرغم مشکلات اقتصادی کمک های مردمی کاهش نیافته است.

وی بیان کرد: روکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم به این نهاد حمایت همه جانبه است و بیشتر طرح ها و برنامه هاتی ارائه شده مورد توجه و موافقت قرار می گیرد.

رحمانی تصریح کرد: در نظام اسلامی باید همه مردم از یک رفاه نسبی و حداقلی برخوردار باشند و زیبنده نسیت جامعه فقیر داشته باشیم و معیشت مردم دغدغه مدیران باشد.

بختیاری 321

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پدیده کرونا متاسفانه آسیب های جدی به کسب و کار و اقتصاد کشور وارد کرد و بیش از 61 کارخانه در تاکستان تعطیل شدند و نیازمند حمایت های دولتند.

رحمانی گفت: تسهیلات کم بهره و قرض الحسنه می تواند راهگشای بسیاری از آسیب دیدگان باشد لذا از رئیس کمیته امداد انتظار داریم در این زمینه تسهیلات بیشتری را اختصاص دهند.

در ادامه فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: زنان سرپرست خانوار از گروههای آسیب پذیری هستند که از کمیته امداد انتظار می رود در حمایت از آنها چستر گسترده تری را مورد توجه قرار دهد.

وی بیان کرد: توجه به اشتغال بانوان مددجو بویژه زنان سرپرست خانوار می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر باشد.

عباسپور

در ادامه روح الله عباسپور نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی هم اظهارداشت: گره گشایی از کار محرومان و نیازمندان از کارهای خداپسندانه ای است که می تواند رضایت خداوند را نیز بدنبال داشته و به کاهش آسیب های اجتماعی منتجر شود.

وی بیان کرد: علیرغم فشارهای اقتصادی و مشکلات ایجاد شده همچنان مردم مومن و خداجوی استان در کار خیر پیشگام هستند و در دستگیری از نیازمندان مشارکت فعال دارند.

   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز