مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

۸۵۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان قزوین هستند

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۱۱۵۹
۸۵۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان قزوین هستند
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: 8500 دانش آموز در استان تحت پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند و تامین تبلت برای افراد فاقد گوشی هوشمند در اولویت این نهاد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یکشنبه شب در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش، حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از خیرین 350 تبلت اهدایی که با کمک خیرین و کمیته امداد تهیه شده است میان دانش آموزان توزیع شد.

برای تهیه این تبلت ها یک میلیارد تومان هزینه شده که نیمی از اعتبار آن توسط خیرین و هزینه نیمی از سوی کمیته امداد تامین شده است.

تبلت 3

مهرعلی حق گویان در این مراسم که در مجتمع رفاهی و اداری کمیته امداد قزوین برگزار شد اظهارداشت: در استان قزوین 32 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 62 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و ما با کمک خیرین تلاش می کنیم تا رسیدگی به امور نیازمندان با کرامت صورت گیرد.

وی افزود: در استان قزوین 8500 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند که بیش از 111 مددجوی نخبه و 75 حافظ قرآن داریم و در میان مددجویان پزشک، پرستار، مخترع و مبتکر داریم که این استعدادهای درخشان در صورت حمایت بیشتر می توانند در عرصه های علمی هم افتخار کسب کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: قطع زنجیره فقر و ایجاد اشتغال از رویکردهای این نهاد انقلابی است که تلاش می کنیم با قطع زنجیره فقر بتوانیم با کارآفرینی زمینه خودکفایی مددجویان را مهیا کنیم.

وی اضافه کرد: رویکرد ما توانمند سازی هعمه مددجویان است تا بتوانند در عرصه های اقتصادی، فرهنگی ظرفیت های خود را شکوفا کنند و به موفقیت برسند.

تبلت 431232

اجرای 6780 طرح اشتغالزایی در کمیته امداد قزوین

حق گویان اضافه کرد: در حوزه اشتغال در ردیف استانهای برتر و شاخص هستیم و با ایجاد 6780 طرح اشتغالزایی در این عرصه پیشگام کشور هستیم.

وی اظهارداشت: در حوزه اشتغال توانسته ایم نیاز برخی استانهای همجوار را نیز تامین کنیم که در این راستا 200 مددجو در واحدهای صنعتی اشتهارد مشغول کار شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در سال آینده عزم جدی داریم تا مشکل مسکن مددجویان تحت پوشش را برطرف کنیم و با ساماندهی امور سرپناه افراد این دغدغه را برطرف کنیم.

تبلت 3

اهدای 350 تبلت به دانش آموزان نیازمند

وی در ادامه بیان کرد: تامین تبلت دانش آموزان نیازمند برای جلوگیری از افت تحصیلی افراد از دغ دغه های جدی ما در کمیته امداد است که با کمک خیرین برای رفع این نیاز اقدامات جدی شده است.

حق گویان اضافه کرد: امروز با کمک خیرین 350 تبلت دانش آموزی با اختصاص یک میلیارد تومان میاز دانش آموزان توزیع می شود که با این کار عدالت آموزشی برقرار خواهد شد.

تبلت 11

 در استان قزوین بیش از 250 هزار دانش آموز داریم که در سال گذشته 23 هزار دانش آموز فاقد گوشی و تجهیزات هوشمند بودند که با در حال حاضر فقط 6 هزار دانش آموز بدون گوشی هوشمند هستند که در یک سال آینده این تعداد نیز تهیه خواهد شد.

در این مراسم ضمن اهدای تبلت دانش آموزان از خیرین نیکوکار استان هم تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز