به صورت ویدئو کنفرانس:

۳۲ پروژه آب روستایی در استان قزوین افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۲۰۵۰
۳۲ پروژه آب روستایی در استان قزوین افتتاح شد
همزمان با هفته چهل و دوم پویش« هر هفته الف-ب-ایران» ۳۲ پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همزمان با سراسر کشور، به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر نیرو، تعداد ۲۵۶ پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در  ۹ استان کشور در قالب « پویش هر هفته الف-ب-ایران»  با هزینه ای بالغ بر ۳۴۰ میلیارد افتتاح شد.

طرح های آبرسانی استان قزوین نیز روز سه شنبه در مراسمی با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، داراب بیرنوندی مدیرعامل آبفای استان قزوین در روستای سیاهپوش طارم افتتاح شد.

بیرانوندی

داراب بیروندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این مراسم که به دلیل شیوع کرونا به صورت ویدئو کنفرانس در محل پروژه منتخب روستای سیاهپوش در منطقه طارم برگزار شد اظهار داشت: برای اجرای این طرح هابالغ بر ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون اعتبار تخصیص داده شده است.

بیرنوندی اضافه کرد: این طرح ها شامل چهار مجتمع آبرسانی و هشت پروژه تک روستایی است که با بهره برداری از  این طرح ها  ۸۳ لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای ۱۹ هزار نفر از اهالی  روستاها تامین می شود.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرحها سه هزار و ۸۷۰ مترمکعب مخزن، ۶۲ کیلومتر خط انتقال و ۶۸ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی انجام شده است.

در این مراسم علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین نیز ضمن گرامیداشت روز مهندس، از تلاش مهندسان شرکت آب و فاضلاب در اجرائ پروژه های عمرانی و رفع محرومیت در شهرها و روستاهای استان تقدیر کرد.

فرخزاد

فرخ زاد همچنین بر نقش مشارکت مردم در پیشبرد طرح های پویش « هر هفته الف-ب-ایران» تاکید کرد و گفت: اصلاح نگرش و عملکرد مردم در زمینه مدیریت مصرف آب و حرکت به سمت سازگاری با وضعیت موجود و بهینه سازی مصرف یک ضرورت است که باید جدی گرفته شود.

در این مراسم رضا اردکانیان، وزیر نیرو، افتتاح طرح های «پویش هر هفته الف-ب-ایران» را ادامه خدمت به مردم دانست و خاطر نشان کرد رفع محرومیت روستاها تا پایان دولت تدبیر و امید ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز