رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

بودجه را با کمترین آثار تورمی در مجلس تصویب خواهیم کرد

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۲۸۲۶
بودجه را با کمترین آثار تورمی در مجلس تصویب خواهیم کرد
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: نمایندگان مجلس تلاش می کنند بودجه سال آینده بدور از جنجال سیاسی و حزبی با کمترین آثار تورمی تنظیم و تصویب شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی در جلسه شورای اداری شهرستان قزوین که روز چهارشنبه در فرمانداری برگزار شد با تبریک میلاد خسجته امیر مومنان(ع) اظهارداشت: حضرت علی(ع) نماد مردانگی، فتوت؛ مهربانی، شجاعت،  اجرای عدالت و پشتیبانی از مظلومان است و در مسیر عدالت شهید می شود.

وی اضافه کرد: مردان از دامن زنان به معراج می رسند و مردان بزرگ توسط انسانهای پاکدامن تربیت شده اند و انسان هایی چون امام راحل، سلیمانی ها و رهبری الگوی مردانگی و عزت بشمار می روند.

سیاهکلی تصریح کرد: بسیار مفتخریم که امروز فرزند خلف امام علی(ع) در جایگاه ولایت قرار دارند و با صلابت در مقابل دشمن ایستاده اند و قصد دارند امریکا را از جایگاه استکباری اش پایین بکشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین یادآورشد: ۵۰ سال قبل از استکبار وحشت داشتیم و امروز با شجاعتی که در ملت احیا شده در مقابل زیاده خواهی استکبارایستاده ابم و نشان داده ایم مقاوم هستیم.

شورای اداری

وی گفت: البته در برخی حوزه ها از جمله عرصه اقتصادی دارای ضعف هستیم که ناشی از نوع مدیریت ما و تنبلی و وابستگی به دیگران، نفوذ، ترس در کنار تحریم هاست که مشکل ساز شده است.

سیاهکلی افزود: در مدیریت ریسک باید درست عمل کرد و پذیرش خطر یک اصل در مدیریت ریسک محسوب می شود که همه باید برای مقابله با بحران ها آماده باشیم تا خسارت ها کاهش یابد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: برای تسریع در کارهای عمران و سازندگی باید از شرکت ها و مجریان بیشتری استفاده کنیم و در این میان اگر قانون موجب محدودیت در کارها شده به ما منعکس کنید تا آن را اصلاح کنیم.

سیاهکلی بیان کرد: بسیج سازندگی ظرفیت بسیار خوبی برای اجرای طرح های عمرانی و ساخت و ساز در شهرها و روستاها ست که می توان از آن استفاده بهتری کرد.

وی گفت: در مقابله با بحرانها فرمانداران، بخشداران و دهیاران بهتر می توانند عمل کنند و ما باید این جایگاهها را تقویت کنیم و کارها از این طریق صورت گیرد تا شاهد کاهش مشکلات باشیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بخشداران در روستاها و بخشها حاکم هستند و ادارات زیر مجموعه آنها محسوب می شوند و همه باید در امور اجرایی تابع آنها باشند تا هماهنگی در کارها تقویت شود.

سیاهکلی گفت: در شهرستان فرمانداران و در سایر مناطق بخشداران و دهیاران مسئول هستند و باید مدیریت کنند و در اجرا وارد شوند و برای این کار نیازمند دوره های آموزشی هستند تا شوراهای روستایی هم توجیه شوند و در کارهای اجرایی دخالت نکنند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: باید اسرار مدیریتی را در جلسات حفظ کنید تا مدیران با شجاعت حرف بزنند و مشکلات را مطرح کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در ادامه بیان کرد: تیم درمانی در کشور و استان ایثار کردند و شایسته بهتربن ها تقدیرها و پاداش ها هستند و ما قدردان خدمات ارزشمند آنها هستیم.

وی اضافه کرد: کادر درمانی و پرستاری مردانه ایستادند و جانشان را به خطر انداختند تا ویروس کنترل شود و این حرکت در تاریخ کشور ثبت و ضبط شده است.

سیاهکلی

سیاهکلی در خصوص بررسی بودجه نیز گفت: نمایندگان مجلس در جلسات فشرده و تخصصی تلاش می کنند تا بودجه سال آینده به گونه ای تنظیم و تصویب شود که کمترین آثار تورمی را داشته باشد و به مردم کم درآمد فشار مضاعفی وارد نشود.

وی اظهارداشت:مجلس تلاش می کند بدور از جنجال های سیاسی و پرهیز از جناح بازی کمک کند تا کشور از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کند.

سیاهکلی افزود:به لطف الهی و تدبیر و هدایت مقام معظم رهبری و ایستادگی ملت به کشوری مقتدر تبدیل خواهیم شد و در آستانه تولید موشک ماهواره بر هستیم که ۳۶ هزار کیلومتر را طی می کند و همه تجهیزات آن تولید داخل است و این عزت ما را به جایگاه رفیعی خواهد رساند.

سیاهکلی گفت: از فرماندار قزوین تشکر می کنم که هر کاری از مردم را ارجاع کردیم بسرعت پاسخگو بودند و اموری که سالها متوقف شده بود به جریان افتاد و در این میان همکاری سایر ادارات نیز بسیار خوب بوده است.

وی از امام جمعه قزوین، تیم مدیریت استان بویژه جمالی پور استاندار، فرمانداران و بخشداران استان در رسیدگی به امور مردم و ایجاد اشتغال نیز تشکر کرد و اظهارداشت: با اعتبارات محدودی که داریم خوشبختانه با تعامل توانسته ایم گره گشای مشکلات مردم باشیم و این وحدت رویه ارزشمند است.

سیاهکلی گفت: نمایندگان استان امروز با کمتربن تنش کارها را پیش می برند و در جلسه ای با عنوان «جلسه سران» در استان برخی پرونده های سنگین با کمک رئیس کل دادگستری گره گشایی می شود که نتایج خوبی داشته است.

نظر شما