مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین:

سرمازدگی در سال گذشته ۱۹۰۰ میلیارد تومان در استان قزوین خسارت زد

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۵:۱۷
کد خبر: ۱۱۴۲۸۳۳
سرمازدگی در سال گذشته ۱۹۰۰ میلیارد تومان در استان قزوین خسارت زد
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: سرمازدگی در استان قزوین در سال گذشته بیش از 1900 میلیارد تومان به کشاورزان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ قدرت الله مهدی خانی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قزوین گفت: استان در معرض حوادث غیر مترقبه ای چون سیل، زلزله، سرمازدگی، خشکسالی قرار دارد و در سال گذشته 1900 میلیارد تومان بر اثر سرمازدگی دچار خسارت شدیم.

مهدیخانی تصریح کرد: باید کشاورزان به سمت بیمه کردن محصولات خود هدایت شوند تا بتوانند بخشی از خسارتها را تامین کنند در غیر این صورت مشکلات زیادی خواهند داشت.

وی بیان کرد: امسال  20 میلیارد تومان برای خسارت سیل اختصاص یافته و 30 میلیارد تومان هم برای استمهال تسهیلات کشاورزان پیش بینی شده است.

شورا 22

مهدیخانی یادآورشد: سهم شهرستان قزوین از این اعتبارات حدود 10 میلیارد تومان است که به کشاورزان آسیب دیده اختصاص داده خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: مهمترین رسالت مدیران باید پیشگیری از حوادث باشد تا هزینه های سنگینی به کشور و استان تحمیل نشود.

وی یادآورشد: باید مدیران مراقبت ها و پیشگیری ها را بیشتر کنند تا از حوادث با آسیب کمتری عبور کنیم.

مهدیخانی از اقدامات پیشگیرانه ناشی از سیل در سال گذشته به عنوان نمونه موفقی از مدیریت بحران یاد کرد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه و هدایت رودخانه یالیان توانستیم از یک بحران سیلاب در استان جلوگیری کنیم و این کار باید در سایر شهرستانها نیز مورد توجه مدیران قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز