جمالی پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

افتتاح آزاد راه آبیک به چرمشهر به رونق اقتصادی استان قزوین کمک خواهد کرد

۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۶:۲۸
کد خبر: ۱۱۴۳۰۳۱
افتتاح آزاد راه آبیک به چرمشهر به رونق اقتصادی استان قزوین کمک خواهد کرد
استاندار قزوین گفت: افتتاح آزاد راه قزوین به چرمشهر ضمن افزایش ایمنی سفر به رونق اقتصادی استان و منطقه کمک موثری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در حاشیه افتتاح آزاد راه آبیک به چرمشهر اظهارداشت: خوشبختانه در روز مبارک میلاد خجسته امیر مومنان(ع) با تلاش مهندسان کشور عیدی بزرگی به مردم داده شد و گام ارزشمندی در ایمنی مسافرت های مردم برداشته خواهد شد.

وی افزود: کیفیت ساخت آزاد راه از استانداردهای بالایی برخوردار است و 10 کیلومتر سرعت تردد در آن افزایش یافته و با 130 کیلومتر در ساعت امکان عبور است.

جمالی پور یادآور شد: تسهیل در تردد مسیر قزوین به تهران و شمال و جنوب و شمالغرب و کاهش زمان سفر تا 90 دقیقه و کاهش مصرف سوخت و کاهش آلایندکی ها از دیگر مزایای این پروژه ملی است.

جاده

وی گفت: ویژگی دیگر این آزاد راه طراحی و اجرای کامل ان توسط متخصصان داخلی است و این کار ارزشمند توان فنی و مهندسی کارشناسان کشور را نشان می دهد.

استاندار قزوین اظهارداشت: افتتاح این مسیر ضمن احیای جاده ابریشم موجب رونق اقتصادی کشور و استان خواهد شد.

Screenshot 2021-02-25 114819

وی بیان کرد: امیدواریم با افتتاح سایر پروژه های راه در استان از جمله جاده قزوین به الموت و تنکابن شاهد شکوفایی اقتصادی منطقه و ایمن سازی تردد مردم باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز