دبیر کمیته کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۷ اسفند ماه ۹۹

۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۳۰۴۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۷ اسفند ماه ۹۹
دبیر کمیته کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته بدون هر گونه فوتی تعداد 23 بیمار جدید به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فخار سلیمانی در این باره اظهارداشت: در مدت بیست و چهار ساعت گذشته خوشبختانه هیچ بیمار فوتی در استان نداشتیم اما 23 بیمار دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده و در بیمارستانها بستری شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد افراد کرونایی بستری شده در بیمارستانهای استان قزوین به 181 نفر رسیده که 152 بیمار قطعی شناسایی شده و تعداد بیماران بد حال نیز به 27 نفر رسیده است.

فخار سلیمانی یادآورشد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در استان قزوین تعداد 17 هزار و 877 نفر در بیمارستانها بستری شده اند و در این مدت یک هزار و 311 نفر نیز فوت کرده اند.

فخار

دبیر کمیته کرونای استان قزوین اظهارداشت: موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان تاکنون 31 هزار و 360 نفر و موارد محتمل و مشکوک به کرونا نیز 11 هزار و 398 نفر بوده است.

وی گفت: با تلاش کادر درمانی و پزشکی در استان قزوین تعداد 15 هزار و 2 نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند.

فخار سلیمانی از شهروندان خواشت در همه حال رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و ضمن زدن ماسک از حضور در دور همی ها و مراکز جمعیتی خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز