رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

اجرای طرح های توسعه و افزایش تولید جایگزین مجازات زندان صنعتگران می شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۴۳۷۰
اجرای طرح های توسعه و افزایش تولید جایگزین مجازات زندان صنعتگران می شود
رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت موافقت دستگاه قضایی با پیشنهاد کمیسیون صنایع مجلس، اجرای طرح های توسعه و افزایش تولید جایگزین مجازات حبس فعالان اقتصادی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عزت الله اکبری تالارپشتی در نشست فعالان اقتصادی با وزیر صمت که شنبه شب در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: در کمیسیون صنایع مجلس چند کار مهم در دفاع از فعالان صنعت و معدن آغاز شده که ممنوعیت پلمب و تعطیلی واحدهای صنعتی در هر شرایطی از مهمترین آنهاست.

وی افزود: کار دیگر تغییر مجازات فعالان اقتصادی به جای زندان با اجرای طرح توسعه و افزابش تولید است تا از آسیب های دیگر پیشگیری شود زیرا باور داریم زندان انداختن صنعتگران به مشکلات جدی دیگری منجر می شود.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با رئیس قوه قضاییه در این باره صحبت شد تا بتوانیم با جایگزینی مجازات زندان به کاهش آسیب ها و توقف تولید کمک کنیم.

اکبری بیان کرد: موضوع دیگر دیپلماسی بازار از منظر اقتصادی است در شرایطی که ما از دولت انتقاد می کنیم در بخش خصوصی هم باید آماده پذیرش مسئولیت باشیم.

ثثثثثثثثثثثث

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: واردات رویکرد خوبی نیست و نباید بخش خصوصی دنبال آن باشد و پیشنهاد ورود تجهیزات دست دوم از خارج ایراد دارد چون در داخل کشور این ظرفیت تولید را داریم.

اکبری گفت: از فعالان اقتصادی انتظار داریم در کنار انتقاد و گلایه هایی که دارند حتما پیشنهادهای کاربردی و عملی هم ارائه کنند تا در مجلس قادر باشیم آنها را پیگیری کنیم.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یادآورشد: موج جهش تولید در کشور دیده می شود و امروز استان قزوین شرایط خوبی دارد و به لطف تحریم شاهد جهش تولید در این منطقه هستیم لذا باید مراقب باشیم اگر تحریم برداشته شد با واردات بیشتر آسیب خواهیم دید.

وی گفت: صادرات برای ما بسیار مهم است و فعالان اقتصادی و بخش خصوصی اگر در این زمینه ایده و پیشنهاد مناسبی نداشته باشند مجلس هم نمی تواند کار مهمی انجام دهد.

اکبری اظهارداشت: امروز در دنیا جنگ ارائه مشوق هاست تا اقتصاد شکوفا شود و از کارآفرینان و سرمایه گذاران انتظار داریم پیشنهاد خود را در قالب طرح و یا لایحه به مجلس ارائه کنند تا آن را بررسی و پیگیری کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز