جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار نمی‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۴۴۴۳۲
نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار نمی‌شود
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: با توجه به احتمال شیوع گسترده ویروس جهش یافته کرونا نمایشگاه بهاره امسال در قزوین برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم در شرایط ویژه کرونایی از هر تصمیم و اقدامات ارگان ها و سازمان هایی که منجر به تجمع مردمی شود با جدیت جلوگیری می‌شود.

وی گفت: امسال برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و نیز کمک به رونق کسب و کار واحدهای صنفی دارای پروانه کسب، فروش فوق‌العاده نوروزی اصناف جایگزین نمایشگاه‌های فروش بهاره می‌شود.

حبیبی رعایت حال مردم توسط اصناف را در این ایام ضروری دانست و تصریح کرد: از اصناف و بازاریان انتظار داریم پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت در دستور کار قرار دهند و در شرایطی که نمایشگاه بهاره برگزار نخواهد شد در روزهای پایانی سال رعایت حال مردم را مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: دست‌فروش‌ها با طرح مشترک شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و اصناف و با مدیریت فرمانداران، در ایام نوروز ساماندهی می‌شوند همچنین در این ایام فعالیت کسبه و اصناف تا  ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود و در صورت تخلف مغازه فرد خاطی تا پایان تعطیلات نوروز پلمپ خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز