به پاس برپایی نمایشگاه هسته ای:

رئیس سازمان انرژی اتمی از مدیران شهری قزوین تجلیل کرد

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۴:۲۸
کد خبر: ۱۱۴۵۹۴۴
رئیس سازمان انرژی اتمی از مدیران شهری قزوین تجلیل کرد
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از مدیران شهری قزوین به پاس برگزاری نمایشگاه هسته ای تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  اصغر زارعان دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در مراسمی از مدیران شهری قزوین به پاس برپایی مطلوب نمایشگاه هسته ای در قزوین تجلیل کرد.

در مراسمی که با حضور سیاوش طاهرخانی شهردار، حکمت اله داودی رئیس و زهرا یوسفی عضو شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد از آرش رشوند، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی و حسین علیجانی، سخنگو و مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین برای برگزاری شایسته نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در سرای فرهنگی تاریخی سعدالسلطنه تقدیر ویژه کرد.

نمایشگاه

  اصغر زارعان به نمایندگی از علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور از دست اندر کاران این نمایشگاه تقدیر کرد.

این نمایشگاه با حضور علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی، نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار قزوین و جمعی از مسئولان محلی در بیستم بهمن ماه امسال در سرای تاریخی سعدالسلطنه گشایش یافت.

در این نمایشگاه که با هدف آشنایی مردم با دستاوردها و توانمدی‌های روزافزون صنعت هسته ای کشور راه اندازی شد گوشه ای از ۴۰۰ دستاورد ممیزی شده صنعت هسته ای کشور از جمله فرآیندهای چرخه سوخت هسته ای، تولید کیک زرد، طراحی و تولید انواع سانتریفیوژها با دانش و مواد اولیه بومی معرفی شد.

همچنین بخشی از دستاوردهای هسته ای کشور که در تولید دارو و درمان بیماری های صعب العلاج به کار می رود در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز