دبیر ملی شبکه سلامت اجتماعی:

شبکه سلامت اجتماعی بدور از مسائل سیاسی عمل خواهد کرد

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۹۲۱۴
شبکه سلامت اجتماعی بدور از مسائل سیاسی عمل خواهد کرد
دبیر ملی شبکه سلامت اجتماعی کشور گفت: سیاست گذاری و برنامه های اجرایی در شبکه سلامت اجتماعی به دور از مسائل سیاسی و فقط در راستای کمک به سلامت مردم تدوین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ انتخابات شبکه سلامت اجتماعی ظهر دوشنبه با حضور نمایندگان 31 استان کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

قزوین که به عنوان دبیرخانه شبکه سلامت اجتماعی انتخاب شده است میزبان برگزاری انتخابات این بخش بود که این انتخابات با حضور علی لطفی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان،محمدرضا جعفری میزوجی دبیر ملی شبکه سلامت اجتماعی در محل اداره ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.

در این انتخابات هر استان دو نماینده خود را به عنوان رئیس و نائب رئیس شبکه سلامت اجتماعی با نظر اعضا انتخاب کردند تا در شورای سراسری عضویت داشته باشند.

محمدرضا جعفری میزوجی در این مراسم گفت: کاهش آسیب های اجتماعی با تولید محتوا در حوزه سلامت و بارگذاری در سایت می تواند به ما کمک کند تا کارها را با کیفیت بهتری اجرا کنیم.

image_2021_3_8-13_3_56_232_LN9

وی افزود: راه اندازی شبکه سلامت با هدف تمرکز بر فعالیتهایی است که بتواند به سلامت جامعه کمک کند و ما تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت سمن ها به اهداف خود دست یابیم.

دبیر ملی شبکه سلامت کشور تصریح کرد: به نظر می رسد در سالهای گذشته کمترین فعالیت در حوزه سلامت اجتماعی صورت گرفته لذا با راه اندازی پویش همگانی بدنبال فرهنگ سازی هستیم تا این غفلت جبران شود.

جعفری میزوجی یادآورشد: اگر بتوانیم به تحقق جامعه سالم کمک کنیم بدون تردید آسیب های اجتماعی در حوزه جوانان بویژه اعتیاد، بزه، خشونت، افسردگی و خودکشی هم کمتر می شود.

وی گفت: در حوزه شبکه سلامت اجتماعی به سمت مسایل سیاسی نخواهیم رفت بلکه سلامت مردم برای ما در اولویت خواهد بود و همه برنامه ها در این محور پیش بینی خواهد شد.

جعفری میزوجی بیان کرد: سلامت اجتماعی از نگاه ما مهمترین بخشی است که باید با کمک سمن ها به آن بپردازیم تا سایر شبکه ها به موفقیت برسند.

وی گفت: تمامی سمن هایی که فرم های انتخابات را تکمیل کرده اند می توانند در انتخابات شرکت کرده و نمایندگان خود را برای حضور در شورای مرکزی معرفی کنند و این افراد در تصمیم گیری و تصمیم سازی و تدوین سیاست های شبکه اجتماعی سلامت تعیین کننده خواهند بود.

کنفرانس

جعفری میزوجی اظهارداشت: از این پس نمایندگان منتخب استانها می توانند ایده ها و طرح های خود را با محور سلامت اجتماعی در اختیار شورای مرکز قرار دهند تا برنامه های جامع و مدونی را در این راستا تهیه کنیم.

وی از همکاری علایی مقدم مدیرکل و لطفی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در برگزاری مطلوب این انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه دو نماینده منتخب از هر استان برای عضویت در شورای مرکزی شبکه سلامت اجتماعی برگزیده شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز