حسن کریمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اجرای پروژه های بزرگ ورزشی در دولت تدبیر و امید افزایش صد درصدی داشته است

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۰۴۲۲
اجرای پروژه های بزرگ ورزشی در دولت تدبیر و امید افزایش صد درصدی داشته است
مدیرعامل شرکت توسعه ، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی گفت: با افزایش صد درصدی اجرای پروژه های بزرگ ورزشی سرانه فضاهای ورزشی در کشور ارتقا یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی روز چهارشنبه از سالن سرپوشیده شش هزار نفری در دست ساخت قزوین بازدید کرد و در جریان روند احداث این مجموعه ورزشی قرار گرفت.

کریمی در حاشیه بازدید از پروژه نیمه تمام سالن سرپوشیده شش هزار نفری شهر قزوین اظهارداشت: در دولت تدبیر و امید در حوزه توسعه زیرساخت های ورزشی گام های مهم و بلندی برداشته شده است.

کریمی 2

وی گفت: بخشی از این پروژه از طریق شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی احداث و تکمیل شده و تعداد زیادی از پروژه ها نیز با مدیریت ادارات کل ورزش و جوانان انجام شده است.

کریمی تصریح کرد: در چند سال اخیر به میزان  50 درصد گذشته پروژه های مهم ورزشی اجرا شده است.

 مدیرعامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی یادآورشد: تعداد زیادی از استادیوم های ورزشی با ظرفیت های 5 و 10 و 15 هزار نفری احداث شده و با این کار سرانه فضا های  ورزشی ارتقاء یافته است.

وی بیان کرد: ضمن اینکه در دولت تدبیر و امید در شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی به میزان پروژه های ورزشی بزرگ صدرصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی تاکید کرد: استادیوم شش هزار نفری کردستان و خوزستان را تحویل داده ایم و استادیوم شیراز و ساریو کرج نیز در فرودین سال 1400 تحویل می شود و استادیوم مشهد را تا قبل از پایان دولت تدبیر و امید آماده بهره برداری خواهیم کرد.

وی گفت: تکمیل و بهره برداری از استادیوم های ورزشی در برگزاری مسابقات بین المالی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

سالن

کریمی در خصوص میزان اعتبارات هزینه شده در تکمیل پروژه های شاخص ورزشی در کشور افزود: با  توجه به اینکه مدت زمان اجرای پروژه ها گاهی چند سال طول کشیده و هم اکنون نیز هزینه ها افزایش داشته  است نمی توان میزان دقیقی از اعتبارات را در احداث پروژه های شاخص ورزشی اعلام کرد اما اعتبارات تخصیص یافته و هزینه شده بسیار چشمگیر بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز