با حضور معاون وزیر صمت:

تولید کشنده تریلر در قزوین آغاز شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۸:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۱۵۲۱
تولید کشنده تریلر در قزوین آغاز شد
در مراسمی با حضور معاون وزیر صمت، خط تولید کشنده تریلر «دیما» در گروه صنعتی مایان در شهرک صنعتی کاسپین قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز شنبه در مراسمی با حضور صادقی نیارکی معاون وزیر صمت، اکبری رئیس کمیسیون صنایع مجلس، هدایت الله جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، افضلی رئیس سازمان صمت و خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنتی استان قزوین بهره برداری از خط  تولید کشنده تریلر با برند« دیما» در مجموعه خودروسازی مایان افتتاح شد.

image_2021_3_13-13_53_54_845_XIN

با راه اندازی این خط جدید با تکنولوژی بالا در زمینی به مساحت مساحت54 هزار مترمربع و11 هزار و 500 متر زیربنا، بیش از 107 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده ( 136 میلیارد ریال سرمایه درگردش)  سالانه 6 هزار دستگاه انواع کشنده تریلر تولید و روانه بازار می شود.

استفاده از موتور کامینز 40 اسب بخار و 2300 گشتاور، سیستم پاشش قوی و استاندارد یورو vEEV ،  سیستم ترمز دیسکی تمام چرخها، به همراه سیستم ESC و ASR  و ABS  مجهز به ترمز موتور، سیستم  تعلیق بادی با دو بالشتک و کمک فنر، دو باک سوخت آلومینیومی با حجم 1200 لیتر و مجهز به سیستم  الکترونیک انتخاب باک، طراحی آیرودینامیک، اتاق سقف بلند و سیستم تعلیق بادی صندلی راننده،  گیربکس تمام اتوماتیک مجهز به ترمز گیربکس، ریتاردر هیدرولیکی پنج مرحله ای، از مزایای این کشنده تریلر است.

image_2021_3_13-13_54_3_70_Wc7

در این واحد صنعتی که انواع مینی بوس، کامیونت، اتوبوس، کامیون کشنده، خودروی آتش نشانی، اتاق  آمبولانس تولید می شود طرح توسعه تولید اتوبوس برقی شهری، مینی بوس و دستگاه کشنده برنامه ریزی شده است.

مهیار عسگریان مدیر عامل گروه خودرو سازی مایان در این مراسم گفت: از سال 94 با قدرت بیشتری وارد صنعت خودروسازی شده ایم و تصمیم گرفتیم محصولی تولید کنیم تا بتواند در بازارهای رقابتی خارج هم حضور پیدا کند و نمونه باشد.

image_2021_3_13-13_53_59_31_MzZ

وی گفت: با راه اندازی خط تولید در 6 هکتار مساحت امروز قادریم با اجرای طرح توسعه سالانه 12 هزار دستگاه انواع کشنده و نیز کامیونت و اتوبوس یک طبقه تولید کنیم.

عسگریان تصریح کرد: با توان بالای مهندسی و طراحی و تکنولوزی و دانش بالا بدنبال تولید محصولات جدیدی هستیم و امیدواریم با حمایت وزارت صمت بتوانیم اهداف خود را محقق کنیم.

وی اظهارداشت: برای غلبه بر چالش ها و موانع موجود ابتدا قطعات را وارد کردیم تا استانداردهای 85 گانه را دریافت کنیم و با کمک سازمان استاندارد چون محصول جدیدی بود و در گرفتن گواهی انطباق و ارزیابی مشابه نداشت توانستیم گام بلندی در تولید این محصول مهم برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز