فرماندار آوج:

مشارکت حداکثری در انتخابات بدون رقابت واقعی محقق نخواهد شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۱:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۲۳۷۳
مشارکت حداکثری در انتخابات بدون رقابت واقعی محقق نخواهد شد
فرماندار شهرستان آوج گفت: بدون رقابت واقعی در انتخابات، مشارکت حداکثری مردم محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در جلسه هیئت های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان و بخش های مرکزی و آبگرم که روز یکشنبه در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: مشارکت و دخالت شهروندان در سرنوشت سیاسی، سیاست گذاری ها و نظارت بر عملکرد مسئولان و مدیران یک مطالبه جدی است که باید بستر، فضا و مقدمات آن را فراهم کرد.

وی افزود: وظیفه هیئت های اجرایی و نظارت در انتخابات این است که با بی طرفی و رعایت امانتداری، از حقوق داوطلبان دفاع کرده و با ایجاد فضایی توام با احساس امنیت و احساس اعتماد زمینه برگزاری  انتخابات رقابتی، امن، سالم  و با مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

فرماندار آوج تصریح کرد: دخالت و مشارکت مردم در امور سیاسی و تعیین سرنوشت خود از دستاورد های متفکرین و مبارزین در ۱۰۰ سال اخیر بویژه امام راحل ره می باشد که با طرد و نفی استبداد داخلی و استعمار خارجی در پی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود بودند. 

وی یادآورشد: فصل الخطاب هیئت های اجرایی و نظارت در انتخابات، فقط قانون است و باید از هرگونه اعمال سلیقه شخصی، جناحی و سیاسی در برخورد با داوطلبان و حضور مردم در انتخابات اجتناب کرد. 

علیرضایی بیان ‌کرد: دغدغه مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات، تحقق مشارکت حداکثری است که  لازمه آن قانون مداری و فراهم کردن بستر حضور داوطلبان با سلایق مختلف سیاسی است زیرا بدون رقابت واقعی، مشارکت حداکثری محقق نخواهد شد. 

وی افزود: همه اشخاصی که توان و دغدغه توسعه و پیشرفت شهر و روستای محل سکونت خود را دارند، باید با ثبت نام و اعلام داوطلبی در انتخابات، سهم و دین خود را به منطقه و موطن خود ادا کنند و هیئت های اجرایی و نظارت نیز باید از این حضور استقبال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز