رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

تقوا و انصاف در نشر اخبار رعایت شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۳۷۰۵
تقوا و انصاف در نشر اخبار رعایت شود
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: خبرنگاران و فعالان عرصه فضای مجازی در تولید و انتشار اخبار انصاف و تقوا را پیشه کار خود کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حکمت اله داودی  در پنجاه و ششمین جلسه شورا اظهار داشت: مبارزه با فساد، ظلم و دفاع از حقوق حقه هر شهروندی از اهداف عالیه حکومت اسلامی است و در  ۴۲ سال گذشته همواره مورد توجه بوده است و به لطف الهی در زمان مدیریت آیت اله رییسی در قوه قضاییه این عزم و اراده بیشتر شده که جا دارد همین جا از تلاش های کادر قضایی کشور و قضات  قدردانی کنم.

وی با اشاره به اتفاقات پیش آمده در چند روز گذشته، افزود: متاسفانه چند روز اخیر برای بنده اتفاقی که به مشکلات تعاونی مسکن کارکنان نیروی انتظامی و مربوط به ۲۳ سال گذشته بود، پیش آمد  که بنده و تعدادی از کارکنان، عضوی از هیات مدیره بودیم که هرگونه پاسخگویی طبق اساسنامه برعهده مدیرعامل است و این موضوع هیچگونه ارتباطی به هیئت مدیره و تعاونی مذکور ندارد.

داودی تصریح کرد: بنده ضمن احترام و اعتماد به دستگاه قضایی، رجاء واثق دارم که طبق قانون و عدالت به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن گلایه از برخی مسائل مطروحه توسط خبرنگاران و خبرسازان در فضای مجازی گفت: در این فضا اینگونه خبرسازی ها آذهان مردم را مشوش می کند؛ براین اساس توصیه می کنم در تولید و تهیه اخبار تقوا و انصاف را رعایت کنند؛ چراکه موضوع فوق مطلقاً مرتبط با مسئولیت اینجانب در شورای اسلامی شهر قزوین نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز