رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین:

حقوق و مزایای آخر سال کارمندان دولت در قزوین پرداخت می شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۷:۰۳
کد خبر: ۱۱۵۴۰۸۱
حقوق و مزایای آخر سال کارمندان دولت در قزوین پرداخت می شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: با تامین کسری حقوق در استان هیچ مشکلی در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت در استان قزوین نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ابوالفضل یاری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین که روز چهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: سیاست ما موافقت با حضور سرمایه گذاران اهل و توانمند در استان است تا بتوانیم بیکاری و اشتغال استان را حل کنیم.

وی بیان کرد: برای ایجاد انگیزه در بخش خصوصی باید مشوق های لازم را در چارچوب قانون تامین و اعطا کنیم تا متقاضی سرمایه گذاری رغبت حضور در استان را داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین تصریح کرد: برای این که هیچ شائبه ای در واگذاری امور نباشد در همان مراحل اولیه دستگاههای نظارتی و بازرسی می توانند ورود کنند و با مشورت و راهنمایی از مسیر درست سرمایه گذاری آگاه شده و در صورت لزوم راهنمایی لازم را انجام دهند.

وی گفت: تنگ نظری و یا بدبینی بی جا می تواند مانع حضور سرمایه گذارانی باشد که با دعوت مسئولان استان وارد قزوین شده اند زیرا ما در سالهای گذشته برخی مواقع به دلیل رفتار اشتباه و یا بدبینی غیرمستند موجب توقف طرح های متعددی شده ایم که گذشت زمان هزینه های اجرا را چند برابر کرده است.

333333

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین یادآورشد: بخش خصوصی که برای اجرای طرح بیمارستان 1000 تختخوابی و مجموعه گردشگری سلامت متقاضی سرمایه گذاری در استان است، توان بالایی دارد البته ما باید ضمن بررسی همه جانبه به اهلیت آنها پی ببریم و اگر صلاحیت لازم را داشتند کمک کنیم مراحل قانونی را طی کنند. 

یاری گفت: طی فرآیندهای قانونی کسب مجوز برای پروژه بیمارستانی از وزارت بهداشت، فرایند خرید و واگذاری زمین، کارشناسی قیمت زمین همه از مواردی است که باید بر اساس قانون و ضوابط تعیین شده صورت گیرد تا هم از رانت خواری و هم فرار سرمایه گذار و یا بدبینی جلوگیری شود. 

وی اظهارداشت: در کارگروه تخصصی به همه موارد می توان رسیدگی کرد و با دستور استاندار برای رفع هر گونه شبهه ای در این زمینه با حضور نمایندگان دستگاههای ذیربط، نماینده مجلس، راه و شهرسازی، استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و نیز بازرسی به شبهات و سوالات کارشناسی پاسخ داده خواهد شد. 

22

پرداخت حقوق کارمندان استان مشکلی ندارد

یاری در ادامه از تامین کسری حقوق کارمندان استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و همکاری دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و تامین کسری حقوق، هیچ مشکلی در پرداخت حقوق و مزایای آخر سال کارکنان دولت در استان نداریم و از مدیران دستگاهها انتظار داریم هزینه های جاری را فقط برای حقوق و مزایای کارکنان اختصاص دهند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز