جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا قزوین:

طوفان کرونا در راه است/ برای صدمین بار التماس می کنیم مراقب باشید

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۸:۳۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۵۶۶۱۸
طوفان کرونا در راه است/ برای صدمین بار التماس می کنیم مراقب باشید
جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان قزوین گفت: چنانچه تغییر رفتار ندهیم به طوفان کرونا گرفتارخواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان قزوین ضمن ابراز نگرانی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام اظهار کرد: چنانچه تغییر رفتار ندهیم به طوفان کرونا گرفتار خواهیم شد و برای صدمین بار التماس می کنیم که مردم مراقب باشند زیرا کرونا در این دیدوبازدیدها و مسافرت ها برایشان دام پهن کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین افزود: بعد از تهرانی‌ها،کرجی ها و مشهدی ها بالاترین و بیشترین مسافرت را قزوینی‌ها به شمال کشور داشته‌اند.

حبیبی تاکید کرد: سهل انگاری هاو بی توجهی ها در دید و بازدیدهای نوروزی استان را در آستانه قرمز شدن قرار داده است و چنانچه به همین منوال پیش برویم مجبور به اعمال محدودیت‌های سفت و سخت می شویم و ناگزیر به تعطیلی کسبه، بازار و برخی فعالیت‌ها خواهیم شد.

جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان افزود: در حال بازگشت به نوروز ۹۹ هستیم، زحمات یکساله کادر بهداشت و درمان،فدای دید و بازدیدهای نوروزی شده است.

حبیبی در پایان گفت: حداقل یکصد هزار مسافر و میهمان وارد استان شده اند که در واقع آژیر خطر کرونا را برای ما به صدا در آورده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز