فرماندار شهرستان آوج:

هویت و حیثیت سیاسی بخشداران به انتخابات گره خورده است

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۰۸:۴۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۷۰۲۲
هویت و حیثیت سیاسی بخشداران به انتخابات گره خورده است
فرماندار شهرستان آوج با بیان اینکه هویت و حیثیت سیاسی بخشداران به انتخابات گره خورده است، گفت: انتخابات رقابتی با مشارکت حداکثری دغدغه دولت دوازدهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت الله علیرضایی در دیدار نوروزی صوفی بخشدار مرکزی و کارکنان این بخشداری اظهار کرد: دو اولویت مهم  سال جدید براساس فرمایش مقام معظم رهبری، برگزاری یک انتخابات باشکوه و رقابتی و جذب سرمایه گذاری و حمایت از بخش تولید است.

وی افزود:تنها ماموریت و اولویتی که به طور خاص در دستور کار وزارت کشور و مدیران زیرمجموعه آن از جمله فرمانداران و بخشداران قرار دارد،برگزاری انتخابات است که هویت و کارنامه سیاسی مجریان انتخابات بدان وابسته است. 

فرماندار آوج گفت:ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها از ۱۶ فروردین به مدت یک هفته آغاز می‌شود و زمینه سازی و اطلاع رسانی به همراه تهیه بانک اطلاعات با استفاده از گروه های مرجع و ذینفوذ روستاها در این خصوص امری ضروری است. 

وی با بیان اینکه "ماموریت  بخشداران و دهیاران  صرفا به پیگیری و اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی خلاصه نمی‌شود " در ادامه افزود: جذب و جلب سرمایه گذاران بومی و برنامه ریزی برای شناسایی ظرفیت های اقتصادی بویژه در بخش های کشاورزی، دامداری، باغداری و گردشگری باید از مهمترین اولویت ها و دغدغه‌های بخشداران و دهیاران باشد.

علیرضایی عنوان‌کرد:پیگیری و اجرای طرح های اقتصادی از قبیل کارخانه لبنیات، سیلو،گلخانه و چند واحد پرورش ماهی و صنایع بسته بندی در سطح شهرستان با همین نگاه و رویکرد بوده و این نگاه در سال جدید به قوت ادامه خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز