جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

تجمع و دورهمی در روز طبیعت در بوستانهای قزوین ممنوع است

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۰۰:۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۵۸۶۸۰
تجمع و دورهمی در روز طبیعت در بوستانهای قزوین ممنوع است
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا، هرگونه تجمع و دورهمی در پارک ها، بوستان ها و تفرجگاه های قزوین در روز طبیعت ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، هر گونه تجمع و دورهمی در روز سیزدهم فروردین، روز طبیعت ممنوع است.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد بیماران کرونایی و تغییر وضعیت رنگ بندی شهرها، امروز، محدودیت ها و ممنوعیت های جدیدی اعمال خواهد شد.

حبیبی گفت: در حال حاضر شهر تاکستان در وضعیت قرمز قرار دارد و شهرهای قزوین، بویین زهرا و البرز در شرایط نارنجی قرار گرفته اند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: تعداد بیماران کرونایی بشدت و به صورت تصاعدی در حال افزایش است به نحوی که بیمارستان های استان در حال آماده باش قرار دارند.

حبیبی

وی اظهارداشت: مهمترین عامل اصلی افزایش روند بیماری و مسافرت ها و میهمانی های نوروزی بوده است و تداوم این روند نگران کننده است.

حبیبی اضافه کرد: در واقع موج چهارم بیماری کرونا آغاز شده و صدای ناقوس آزاردهنده کرونای مرموز چهارم به صدا درآمده است. 

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اظهارداشت: اگر در روز 13 فروردین، (سیزده بدر) و روز طبیعت مراقبت نکنیم طوفان سهمگین و مرگبار کرونا حادثه تلخی خواهد آفرید.

وی بیان کرد: از همه شهروندان و هم استانی های بزرگوار عاجزانه تمنا می کنیم امسال هم مانند سالهای گذشته روز سیزده بدر را فراموش کنند و در خانه بمانند.

حبیبی تصریح کرد: ماندن در خانه می تواند به سلامت خود و خانواده ها و هم استانی ها کمک کند لذا خواهش می کنیم مردم روز طبیعت درخانه بمانند و جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز