معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین:

توسعه فضای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان قزوین در اولویت قرار گیرد

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۶۳۵۲۹
توسعه فضای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان  قزوین در اولویت قرار گیرد
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با توسعه فضای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان می توانیم 300 دانشجو به ظرفیت موجود اضافه کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اولین جلسه شورای آموزش و پرورش عصر یکشنبه دراستانداری قزوین تشکیل جلسه داد.

منوچهر حبیبی در این جلسه اظهارداشت: با توجه به شرایط قرمز کرونایی در استان قزوین تمام برنامه های ویژه گرامیداشت روز معلم فقط در فضای مجازی خواهد بود.

وی افزود: مسئولان و دست اندرکاران لازم است در برنامه های روز معلم با رویکرد فضای مجازی حرکت کنند و در صورت تداوم شرایط قرمز برگزاری هر فعالیتی به صورت حضوری ممنوع است.

تقویت بنیه دانش آموزان برای حضور موفق در کنکور

حبیبی گفت: در حال حاضر رتبه پذیرش دانش آموزان استان در کنکور در جایگاه 13 قرار دارد که با برنامه ریزی و فعالیت های مدون باید بتوانیم این رده را یک رقمی کنیم.

image_2021_4_11-16_2_43_457_kj1

وی اضافه کرد: در شورای آموزش و پرورش استان باید بتوانیم شرایط پذیرش دانش آموزان بیشتری را در کنکور مهیا کنیم و این هدف با بهره گیری از همه ظرفیت ها امکان پذیر است.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: برای آماده شدن مدارس در شرایط عادی لازم است از سوی مسئولان آموزش و پرورش اقدام لازم صورت گیرد و معلمان نیز خود را آماده کنند تا در صورت دستورالعمل بازگشایی فرصت از دست نرود.

توسعه فضای آموزشی و خوابگاه دانشگاه فرهنگیان در اولویت قرار گیرد

حبیبی استقرار دانشگاه فرهنگیان در استان قزوین را یک فرصت ارزشمند دانست و گفت: دانشگاه فرهنگیان یک ظرفیت بی نظیر برای تربیت معلمانی ارزشی و با دانش است و برای جذب دانشجویان بیشتر می توانیم با اجرای طرح توسعه تعداد 300 نفر دیگر را پذیرش کنیم.

وی افزود: لازم است نوسازی و ایجاد ظرفیت جدید خوابگاه دانشگاه فرهنگیان هم در اولویت برنامه های امسال مدیرکل آموزش و پرورش قرار گیرد و در این راستا با نگاه ویژه وزارتخانه و حمایت مسئولان استانی می توان کار را شتاب بخشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز