بصورت ویدئو کنفرانس:

پایگاه اورژانس شهر شریفیه در استان قزوین افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۶۱۸۲
پایگاه اورژانس شهر شریفیه در استان قزوین افتتاح شد
در مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار قزوین و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بهره برداری از پایگاه اورژانس شهر شریفیه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز شنبه در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی،لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی بهره برداری از پایگاه اورژانس شهر شریفیه قزوین آغاز شد.

در این مراسم که به دلیل شرایط کرونایی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد مرکز اورژانس شریفیه فعالیت خود را آغاز کرد.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم اظهارداشت: استان قزوین از مناطق حادثه خیز کشور محسوب می شود و به دلیل قرار گرفتن در مسیر چند استان مهم کشور با سوانح زیادی روبروست که ضرورت ایجاد پایگاههای فوریت های پزشکی برای تسریع در امدادرسانی و درمان بیماران دو چندان است.

وی افزود: موضوع احداث پایگاه اورژانس در شهرهای مسیر بزرگراه قزوین به تهران در سال گذشته مطرح شد و با پیگیری های انجام شده توانستیم امروز آن را به مرحله بهره برداری برسانیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: تاکید کرده ایم تا تمامی عوارض مربوط به احداث ساختمان های اورژانس رایگان شود تا هزینه مدیریت این مراکز به حداقل برسد و هزینه زیادی به دانشگاه تحمیل نشود.

اورژؤانس 2

جمالی پور یادآورشد: علیرغم محدودیت های مالی و اعتباری دولت در سالهای احیر توجه ویژه ای به بخش سلامت کشور و استان شده و توانستیم با کمک نمایندگان و پیگیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گام های مهمی در تامین تجهیزات پزشکی استان و نیز افزایش تخت های بیمارستانی برداریم.

وی اظهار امیدواری کرد با فعالیت اورژانس در شهر شریفیه قزوین زمینه تسریع در خدمت رسانی به مردم منطقه و نیز حوادث احتمالی جاده ای مهیا شود.

استاندار قزوین، یکی از چالش های مهم استان را پایین بودن جایگاه بودجه استان و کمبود اعتبارات دانست و گفت: با جدیت پیگیر اصلاح بودجه استان هستیم و معتقدیم اداره هر استان باید بر مبنای درآمدهای آن شکل بگیرد لذا امیدواریم امسال این وضعیت بهتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز