فرماندار آوج خبر داد:

همراهی ۹۸ درصدی اصناف شهرستان آوج از طرح تعطیلی ۱۰ روزه موج چهارم کرونا

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۸:۲۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۶۷۱۷۵
همراهی ۹۸ درصدی اصناف شهرستان آوج از طرح تعطیلی ۱۰ روزه موج چهارم کرونا
فرماندار شهرستان آوج از همراهی ۹۸ درصدی اصناف شهرستان آوج از طرح تعطیلی ۱۰ روزه موج چهارم کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی در این باره اظهار کرد: در اولین روز از آغاز طرح تعطیلی ۱۰ روزه برخی از ادارات و اصناف با بازدید و نظارت تیم بازرسی متشکل از ادارات فرمانداری، بخشداری، بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، صنعت و معدن،هلال احمر، اصناف و دامپزشکی بالغ بر ۹۸ درصد اصناف مشمول طرح به صورت خودجوش با طرح تعطیلی ۱۰ روزه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان آوج همکاری و همراهی نشان دادند.

وی افزود:با توجه به‌ موج چهارم کرونا،سلامت و حفظ جان شهروندان مهمترین و اصلی ترین هدف اجرای این طرح است و همه برنامه ها و فعالیت ها باید بر پیشگیری،کنترل و مقابله با این ویروس ناشناخته و خطرناک متمرکز شود.

فرماندار شهرستان آوج گفت:کار نظارت و بازرسی از نحوه اجرای این طرح طبق برنامه ریزی صورت گرفته به صورت روزانه با همکاری ادارات مسئول ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تشکیل پرونده و معرفی به تعزیرات و دستگاه قضایی برخورد لازم صورت خواهد گرفت. 

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان آوج با تقدیر و تشکر از اعضای ستاد و بویژه اصناف در اجرای این طرح بر همکاری و همراهی عموم شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع و دورهم نشینی در این ایام تاکید کرد. 

وی افزود:قطعا هیچ فردی از تعطیلی اصناف در این شرایط سخت اقتصادی خشنود و راضی نیست اما ارزش و جایگاه مقوله ای بعنوان حفظ جان و سلامت شهروندان به اندازه ای والا و مورد تاکید و تایید دین مبین اسلام و همه مکاتب الهی و انسانی می باشد که ناگزیر همه موظف و مکلف هستیم که در این راستا حرکت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز